Beantwoorden
Aletsh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Op dinsdag 27.06.2023 heb ik een samsung S23 met gratis tablet en 200 € cashback na registratie bij samsung besteld. Ik heb dit toestel op 4/07 nog steeds niet ontvangen. Wel heb ik op woensdag 28.06 een mail ontvangen dat dit toestel bij mij thuis geleverd zou zijn, wat helemaal het geval niet was. Na zoeken bij PostNl wisten zij mij te vertellen dat het toestel bij een PostNL punt zou zijn. Dit pand is echter al weken verzegeld en het toestel kan daar dus onmogelijk geleverd zijn.

Na een week wachten heb ik eindelijk een reactie gekregen van telenet, met doodleuk hetzelfde antwoord als PostNL: het zou bij dit postpunt liggen. 

Dit postpunt is gesloten en was ook gesloten op de leverdatum. Met andere woorden: het toestel kan zich daar niet bevinden.

Ik wil zo snel mogelijk verder geholpen worden, want dit soort wanpraktijken kunnen niet door de beugel. Telenet is bovendien het slechtst bereikbare bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. 

Ik wil zo snel mogelijk een toestel of mijn geld terug.

0 Likes
8 reacties
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 26
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Dag Aletsh!

Ik kan begrijpen dat het helemaal niet fijn is dat je tot op heden je toestel nog steeds niet hebt ontvangen.

Je kan hiervoor best opnieuw contact opnemen met Telenet. Onze Netweters zullen je hier helaas niet meteen bij kunnen helpen.

Hoe je best onze collega's kan bereiken vind je hier terug: Contacteer Telenet.

Hopelijk kunnen ze je toch spoedig de juiste oplossing aanbieden!

 

Mvg

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

@Aletsh 

Zou het niet kunnen dat het bij de post zelf ligt of een ander post punt ? 

Misschien heeft de post gezien en gemerkt dat het betreffende punt gesloten is . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Aletsh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Dag Vincent,

Bedankt, uiteraard ben ik zelf in staat terug te vinden hoe ik contact met Telenet kan opnemen. Jullie schatten de gemiddelde intelligentie van jullie klantenbestand wel zeer laag in. Desondanks maakt telenet het bijzonder moeilijk om contact op te nemen: geen rechtsreeks mailadres, de mails die ik via het contactformulier heb gestuurd worden door de medewerkers zelfs niet teruggevonden, vandaag meer dan twee uur gewacht aan de telefoon, al van vorige week elke dag aan het bellen en geen duidelijke communicatie, doorverbinden, ...

Kort gezegd, slechtste dienstverlening die ik al heb "genoten" in jaren.

 

Aletsh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Wellicht, maar al meermaals contact opgenomen met postNL. Enige adres dat ze me (kunnen) geven is dat van het gesloten postpunt.

0 Likes
Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Al 25 duimen! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Je hebt het niet vermeld, maar ik ga er van uit dat je in het bezit bent van een track & trace code? En dat daar vermeld staat dat je pakket geleverd werd op 28/06/23?

Ondanks dat er beweerd wordt dat je pakket aan huis of op een post.nl punt geleverd werd zou het ook bij buren afgeleverd kunnen zijn.

Verder kan je zelf ook de dichtstbijzijnde afhaalpunten opzoeken en daar even navragen, dus een ander dan dat wat gesloten is. Dat kan via deze link: https://www.postnl.be/locatiewijzer/

Indien je pakket op een post.nl punt zou liggen wordt het er 7 dagen bewaart, nadien gaat dit pakket terug naar de afzender.

Indien je pakket en ook het toestel onvindbaar blijft.....ik ga er van uit dat Telenet het IMEI nummer kent...... https://www.androidplanet.nl/tips/imei-nummer-vinden/ maar daar is jouw probleem nog natuurlijk niet mee opgelost.

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Zie mijn bericht in het andere topic: DHL contacteren heeft geen nut, je moet een dossier opstarten bij de leverancier (in dit geval telenet) tegen DHL. Zij zijn verplicht je verder te helpen en info op te vragen bij DHL.

Via Whatsapp ging de communicatie hier het gemakkelijkst, hoef je niet uren aan de telefoon te hangen tussen de antwoorden en geef je ze hun ook wat tijd om zaken op te zoeken. Email wordt niet meer beantwoord dacht ik ergens gelezen te hebben.

0 Likes
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Vorige week een Apple Watch via Telenet Toestellen besteld en betaald, nooit een bevestigingsmail gekregen en dus ook nog geen Apple Watch. 'Klantendienst' vindt nergens een order maar betalen ging uiteraard zonder problemen. Dit is gewoon oplichterij. Ik ben dit bedrijf zat.

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Smartphone online besteld en nog steeds niet geleverd

Hallo @Aletsh We geven meestal de link mee om het makkelijker te maken, niet omdat we er van uitgaan dat je niet weet hoe je moet contact opnemen.

Handig toch?!
Geef gerust je feedback mee over de dienstverlening als je contact opneemt. Dan kunnen de collega's van de kwaliteitsopvolging dit mee opnemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes