
Moderator
Vincent_DS
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-05-2025
15:01
|
Lid sinds: 24-03-2022
Datum laatste bezoek: 04-05-2025 15:01
Ranking
Moderator
10-04-2025
15:52
4
Goedemiddag!
Er is inderdaad momenteel een algemeen issue met Telenet Webmail waarbij je deze foutmelding/code te zien kan krijgen. Onze technische collega's zijn hiervan op de hoogte en werken nog steeds aan een oplossing. Excuses voor de hinder! Het kan soms helpen om de cache en cookies van je browser eens te verwijderen of een andere browser te gebruiken.
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
03-03-2025
15:13
3
Dag Marijn!
Als je recent geen overname hebt uitgevoerd op jouw huidige diensten zou de korting die je had niet zomaar mogen verdwijnen. Ik raad je toch aan om dit met de klantendienst te bekijken. Als langs hun kant toch alles oké is, dan zal je een nieuwe aanvraag moeten opstarten voor jouw werkgeverskorting bij jouw werkgever opnieuw te laten activeren. Je kan onze collega's ook altijd telefonisch contacteren op het nummer 015 666 666 optie 1 als het via WhatsApp niet vlot voor je verloopt.
Nog een fijne namiddag gewenst!
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
20-10-2024
15:12
Dag @WG94
Bedankt om dit met ons op De Netweters te delen!
Fijne zondag nog!
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
23-08-2024
15:03
1
Dag @digifredje
Zoals @WG94 zei wordt hier inderdaad altijd een technicus voor gestuurd vanuit Telenet om dit verder in orde te brengen! 🙂
Goed dat ze dus langskomen en je het hier even hebt gevraagd na twijfel!
Fijne dag nog!
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
09-08-2024
15:12
1
Dag @Wimsomnia
Je kan onze social media collega's voor Messenger steeds makkelijk hier bereiken: m.me/telenet.
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
09-08-2024
10:09
2
Dag @Bolletje
Dat is inderdaad geen mail afkomstig van Telenet zelf. Bedankt om dit met ons te delen!
Je mag deze mail altijd doorsturen naar verdacht@safeonweb.be en meteen verwijderen. Meer info hier: Phishing of hacking, wat nu? (telenet.be)
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
14-07-2024
15:10
1
Dag @Sylvesterke
Met ONE(up) kan je altijd rekenen op minstens 1 mobiel abonnement dat mee in het pakket zit. Hierbij kan je voor dit mobiel nummer kiezen tussen een fysieke simkaart of een eSIM
Een data simkaart zit er ook steeds gratis in die je bijvoorbeeld in een tablet kan steken om zo te kunnen surfen op het mobiele netwerk.
Verder kan je ook gebruik maken van Telenet One Number. Dankzij deze dienst kan je dus ook jouw smartwatch linken met jouw smartphone. Meer info hier: Alles over Telenet One Number.
De data simkaart kan je dus gewoon combineren met Telenet One Number
Hopelijk is het zo wat duidelijker
... Meer weergeven
13-07-2024
15:13
1
Goedemiddag beide!
De optie surf 4G kan nog steeds geactiveerd worden op een Prijs volgens verbruik abonnement. Dit is enkel wel nog mogelijk via de klantendienst. Bedankt voor je feedback, @WG94. We geven het door.
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
07-04-2024
15:17
2
Dag @Ex-Netweter
Dat is standaard niet mogelijk. Je kan hier wel externe oplossingen voor vinden.
Kan één van onze leden @MarioVB hierbij verder helpen? 🙂
Bedankt!
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
07-04-2024
15:05
2
Dag @Boeboe
Kan je dit eens proberen met mobile.internet.be?
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
31-03-2024
15:21
1
Super @konda ! 😃
Bedankt om het te laten weten!
Fijne zondag nog gewenst.
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
31-03-2024
15:15
4
Ik markeer hierbij het antwoord van @WG94 als oplossing. Bedankt!
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
30-03-2024
15:07
2
Ik denk dat @konda bedoelt of hij als particuliere klant ook een zakelijke factuur kan aanvragen. Dat is mogelijk in een Telenet winkelpunt als je dat de dag zelf bij je aankoop in de winkel aanvraagt. Zij zullen dit dan verwerken in het kassasysteem en per mail laten versturen. Verder zal je standaard altijd een betalingsbewijs/aankoopbewijs ontvangen dat ook als garantie dient.
Mvg
Vincent
... Meer weergeven
23-02-2024
10:06
2
Dag @wv0
Zoals @Santa heeft vermeld kan je hiervoor inderdaad best de Telenet klantendienst over contacteren: Contact (telenet.be).
Zij zullen dit verder samen met je bekijken! 🙂
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
17-02-2024
15:15
1
Dag @Romy365 !
Dit is jammer genoeg een gekend issue dat meer voorkomt. Je kan best opnieuw contact opnemen met de Telenet klantendienst en duidelijk vragen dat ze hiervoor een dossier opstarten zodat onze collega's dit achterliggend verder kunnen onderzoeken.
Nog een fijne dag gewenst!
Grtz
Vincent
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
4 | 10-04-2025 15:52 | |
3 | 03-03-2025 15:13 | |
1 | 23-08-2024 15:03 | |
1 | 09-08-2024 15:12 | |
2 | 09-08-2024 10:09 | |
1 | 14-07-2024 15:10 | |
1 | 13-07-2024 15:13 | |
2 | 07-04-2024 15:05 | |
2 | 07-04-2024 15:17 | |
1 | 31-03-2024 15:21 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
365 | 10-04-2025 15:52 | |
244 | 03-03-2025 15:13 | |
1792 | 09-08-2024 10:09 | |
930 | 14-07-2024 15:10 | |
592 | 07-04-2024 15:17 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig