De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

6 vragen

Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Hallo,

 

kan iemand mij helpen met volgende vragen:

 

1. zondagavond worden er steeds 2 afleveringen na elkaar van Game of Thrones uitgezonden. De 1e keer is dit vlot verlopen maar nu wordt het einde van de 1e en de volledige 2e aflevering niet meer opgenomen. Nochtans staat dit wel aangeduid op 'Gepland' en ook als je op 'TV Gids' naar zondag kijkt. Het enige dat ook 's zondags wordt opgenomen is Stadion, maar dat geeft geen conflict en wordt pas opgenomen aan het einde van de 2e aflevering. Kan iemand mij voor zondag helpen?

 

2.vaak worden vooraf geplande uitzendingen niet volledig of zelfs helemaal niet opgenomen ondanks instelling van opname 15 min voor en na. Waarom past Telenet de opname niet aan als het programma van uur of datum verschuift?

 

3.ik heb gisteren (woe) Planet Earth II opgenomen. Bij het bekijken van de 'TV-Gids' van vandaag blijkt de herhaling nog eens opgenomen te worden, maar dit is niet zichtbaar in 'Gepland'. Waarom, dit is vervelend?

 

4.ik heb een nieuwe digitale tv van Medion met wifi gekocht, maar ik vind geen verbinding met wifi? Ik doe alles wat de installatie-instructies zijn maar het lukt niet. Iemand een oplossing?

 

5.waarom kan je telenet geen e-mail sturen met je vragen? Ik heb op de Telenet-website niets gevonden. Maar blijkbaar kan het wel als je een automatische antwoordmail krijgt bij verandering van je paswoord.

 

6.waarom staan in de 'TV-Gids' nu rondjes met een rood puntje bij geplande opnames? Dit is moeilijk te zien voor slechtzienden, de volle rode bol van vroeger was veel duidelijker.

En wat betekenen die andere tekens na de titel van een programma?

Met vriendelijke groeten ,
Bimi
0 Likes
2 reacties
sb Freshman Meesterweter
Freshman Meesterweter
Berichten: 2224
Boek alvast het Sportpaleis! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! Champagne, lezer van het jaar! It's your second party!

4. Is de netwerknaam (SSID) van je draadloze netwerk misschien op "verborgen" ingesteld? Ben je 200% zeker van de sleutel ("wachtwoord") ?

 

5. Je kan een contactforumlier gebruiken: https://www2.telenet.be/nl/contact/post/

 

En anders via telefonisch contact op het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.

 

6. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekenen-de-icoontjes-naast-mijn-opnames/

  Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 491
It's your fourth party! O dierbaar België.. Smile! Like a journalist.

1  & 3. Er zijn momenteel enkele problemen met het weergeven van geplande opnames. In de TV-Gids staan opnames geregistreerd als gepland maar zijn ze eigenlijk niet. Om zeker te zijn of de programma's gepland zijn kijk je best in de lijst met je geplande opnames.

 

2. Telenet is afhankelijk van de TV zenders voor wat betreft de programmatie. Als zij dit niet correct of op tijd wijzigen, kan Telenet die aanpassing niet maken.

  Niels | Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes