Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Business klanten -> toch niet zo een goede service

Ik ben een beetje verschoten van de klantendienst voor telenet business.

Als je een business abbonement hebt, dan kan je geniet van een veel snellere response en klantendienst.

 

Maar je moet maar eens proberen een e-mail te sturen naar de klanten dienst...als je aangelogd bent op "mijn telenet" dan staat er een knop "contact", je moet dan nog 5 klikken doen voor dat je aan het contact formulier uitkomt

https://www2.telenet.be/nl/business/contact/mail-of-schrijf-ons/

 

En dan blijkt het dat ze niets van je gegevens invullen waardoor je elke keer 45 veldjes moet invullen (gegevens die ze al hebben omdat je al aangelogd bent op mijn telenet)

 

Kan dat niet eevoudiger gemaakt worden , zo dat je als business klant direct kan e-mailen vanuit "mijn telenet" en ook de gegevens al automatisch invullen?

 

Of doe ik het verkeerd? is er iemand die een sneller manier kent voor hun een mailtje te sturen?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7963
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Business klanten -> toch niet zo een goede service

Ik vrees dat ze een beetje verzuipen in het werk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Business klanten -> toch niet zo een goede service

Als je eenTelenet business internetabonnement hebt, dan kan je inschrijven op de A-desk:

http://business.telenet.be/nl/syba

0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Business klanten -> toch niet zo een goede service


@Area57 schreef:

Als je eenTelenet business internetabonnement hebt, dan kan je inschrijven op de A-desk:

http://business.telenet.be/nl/syba


De support van de A-desk is heel goed voor business mensen, maar ik er zijn daar natuurlijk ook nog wel een paar punten ter verbetering

- ze kunnen alleen via telefoon gecontacteerd worden. Ik heb nog geen enkele manier gevonden om ze per mail te contacteren.

-  ze zijn ook alleen maar beschikbaar tussen 9 en 17u, en dan zit ik natuurlijk zelf bij mijn klanten. 's avonds wanneer ik tijd heb, dan zijn zij er juist niet.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden