24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik ben een beetje verschoten van de klantendienst voor telenet business.
Als je een business abbonement hebt, dan kan je geniet van een veel snellere response en klantendienst.
Maar je moet maar eens proberen een e-mail te sturen naar de klanten dienst...als je aangelogd bent op "mijn telenet" dan staat er een knop "contact", je moet dan nog 5 klikken doen voor dat je aan het contact formulier uitkomt
https://www2.telenet.be/nl/business/contact/mail-of-schrijf-ons/
En dan blijkt het dat ze niets van je gegevens invullen waardoor je elke keer 45 veldjes moet invullen (gegevens die ze al hebben omdat je al aangelogd bent op mijn telenet)
Kan dat niet eevoudiger gemaakt worden , zo dat je als business klant direct kan e-mailen vanuit "mijn telenet" en ook de gegevens al automatisch invullen?
Of doe ik het verkeerd? is er iemand die een sneller manier kent voor hun een mailtje te sturen?
Als je eenTelenet business internetabonnement hebt, dan kan je inschrijven op de A-desk:
@Area57 schreef:Als je eenTelenet business internetabonnement hebt, dan kan je inschrijven op de A-desk:
http://business.telenet.be/nl/syba
De support van de A-desk is heel goed voor business mensen, maar ik er zijn daar natuurlijk ook nog wel een paar punten ter verbetering
- ze kunnen alleen via telefoon gecontacteerd worden. Ik heb nog geen enkele manier gevonden om ze per mail te contacteren.
- ze zijn ook alleen maar beschikbaar tussen 9 en 17u, en dan zit ik natuurlijk zelf bij mijn klanten. 's avonds wanneer ik tijd heb, dan zijn zij er juist niet.