24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
hallo allemaal,
begin vorige maand een ci+ module online gekocht bij vandenborre en afgehaald, installatie ging niet helemaal vlekkenloos maar bon het is gelukt.
echter krijg ik deze maand de rekening van Telenet binnen waarop ook zij de CI+ module in rekening brengen, dat leek mij erg merkwaardig, immer heb ik het gekocht bij vandenborre.
Vlug gebeld met de helpdesk van Telenet en die bevestigden dat het klopt dat zij dat in rekening moeten brengen en niet vandenborre. vandenborre mag het volgens de helpdeskmedewerker alleen verspreiden en niet in rekening brengen en dus om mijn geld terug te krijgen moest ik maar terug gaan naar vandenborre.
rare situatie en lijkt mij onlogisch, maar goed, wie kan hier van Telenet zelf antwoord opgeven ?
het verhaal van telenet is onjuist dan ?
Vandenborre kan deze verkopen en afrekene maar heeft mogelijk ergens een fout gemaakt bij het doorgeven.
@Ex-Netweter schreef:het verhaal van telenet is onjuist dan ?
Neen, vermoedelijk heeft Vandenborre wél een fout gemaakt bij de registratie van jouw ci+ module.
Als er bewijs kan geleverd worden van deze fout (kopie aankoopbewijs) dan zal de Telenet administratieve klantendienst deze fout rechtzetten voor jou.
https://www.telenet.be/formhandler/form.do?form=aanrekening_facturatie&locale=nl