Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Digicorder omruilen gratis ?

ik heb een 2100 sedert meer dan 5 jaar.Deze is nu aan het haperen  en is soms heel traag.Moet ik betalen voor een AD2200 ?Ik huur deze.

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Digicorder omruilen gratis ?

Je kan jouw HD-digicorder gratis omruilen naar een HD-Digicorder van hetzelfde model (AD2100) als deze defect is.

Je kan ook omruilen naar een HD-Digicorder van een nieuwer model  (AD2200), maar met een eenmalige omruilkost van 25 euro.

 

Bron:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen/

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digicorder omruilen gratis ?


@Ex-Netweter schreef:

ik heb een 2100 sedert meer dan 5 jaar.Deze is nu aan het haperen  en is soms heel traag.Moet ik betalen voor een AD2200 ?Ik huur deze.


Suggestie in je prive berichten. Smiley Knipoog



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Digicorder omruilen gratis ?

Ik heb naar TN gebeld om deze digicorder om te ruilen voor een nieuw model AD2200 wegens te traag , haperingen , slecht reageren op de afstandsbediening.Ik mocht 'm gaan omruilen voor een nieuwe .Toen ik thuis kwam zag ik dat het een refusbished model was AD2100.Maar wel  met dezelfde uitvoering als de AD2200 , zwart dus.Ik vond het al raar dat ik mijn oude afstandsbediening en voeding mocht houden.Toch erg.Is er eigenlijk veel verschil tussen de AD2100 en AD2200 ?

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Digicorder omruilen gratis ?

Zolang dat ze die AD-2100 nog in voorraad is zullen ze die nog altijd in uw pollen draaien, als die AD-2100 niet meer in voorraad is dan pas zullen ze u die AD-2200 geven.

Als je absoluut toch die AD-2200 wil hebben dan zal je een opleg van € 25 moeten betalen.

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Digicorder omruilen gratis ?

Dat klopt niet volledig. De Klantendienst en centers kunnen zien wanneer je eventueel recht hebt op een effectieve omruiling naar een nieuwere versie digicorder/digibox. Indien dit niet van toepassing krijg je een refurbished. Centers gaan ook geen 2200 meegeven indien ze niet beschikken over het type dat de klant nodig heeft.

 

Qua specs zijn de 2100 en 2200 zo goed als identiek.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Digicorder omruilen gratis ?


@Ex-Netweter schreef:

ik heb een 2100 sedert meer dan 5 jaar.Deze is nu aan het haperen  en is soms heel traag.Moet ik betalen voor een AD2200 ?Ik huur deze.


Hoe kan jij de 2100 al meer dan 5 jar hebben,ik las de introductie mei 2013


 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digicorder omruilen gratis ?

Regels voor een Center:

5810 dit is de oude digicorder  met kaartje en 2 scartaansluitingenkomtaltijd in aanmerking voor een commerciëleswap d.w.z. dat je dan een gele doos mee krijgt met alle kabels erin. Ofwel een zwarte 2100 (5723) refurbished ofwel een 2200 (5744) ook gele doos met kabels enz. (al of niet refurbished).

Verschil tussen een 2200 en een 2100? De 2200 heeft een iets grotere HDD, een extra tuner maar alleen om het zappen te verbeteren en een latere versie HDMI uitgang.

Soms is het nodig om toch een 2100 te geven omdat niet alle TV's compatibel zijn met de HDMI uitgang van de 2200.

In wezen draaien ze allebei dezelfde software en zullen er veel geen verschil merken.

Een 2100 of een 2200 worden altijd , bij defect, omgeruild voor hetzelfde type in een witte doos zonder kabels of afstandsbediening. Maar tegenwoordig zijn het allemaal zwarte modellen.      

En ik weet het, bij de klantendienst en zelfs bijdetechniekers, zijn er nog altijd jongens en meisjes die hun producten niet kennen (ook over modems enzo) en de stomste onzin uitkramen en de klanten verkeerd informeren, met frustratie tot gevolg bij klant, center en of shop.             

En "alien" kijk eens bij je priveberichten daar geef ik je een tip.            

Ik vermoed dat er binnen afzienbare tijd een nieuw model zal komen naar anologie met het nieuwe digibox model;

Dat is er weer een nieuwe reden om te klagen en te zagen. Smiley LOL                                                    



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Digicorder omruilen gratis ?

die nieuwste heeft wel een tuner dat een hogere mhz kabelbandbreedte aankan dus waar men nu al test op 858 mhz zal men iets kunnen van merken als de tuner dit aan kan.

0 Likes
Beantwoorden