Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"

"Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"

Nu is er ook een vraag, na een vraag om te peilen of je zou overstappen naar een andere provider, die als volgt luidt: "Naar welke aanbieder van internet zal je dan overstappen?"

Antwoordmogelijkheden:
Proximus (Belgacom)
Billi
Dommel
EDPnet
Euphony
Mobistar
Scarlet
Andere aanbieder
Weet niet

Klopt dit,heb dit bovenste overgenomen van een Belgisch Forum

Waar vind ik deze link.Of bestaat deze niet?

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ze zouden beter eens onderzoeken welke deftige mogelijkheden er zijn en dit in alle (deel)gemeenten en dit bij telkens 5 huishoudens. Dan zouden we de werkelijke verhoudingen zien.

Als ik zie dat een klant naar Proximus overstapt voor TV en internet en dat proximus op die plaats amper maximum 20 Mbps down en 3 Mbps up kan aanbieden dan stel ik mij vragen. Gelukkig kijkt die klant enkel TV of enkel internet maar niet beiden tegelijk.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

@igvfer schreef:

Ze zouden beter eens onderzoeken welke deftige mogelijkheden er zijn en dit in alle (deel)gemeenten en dit bij telkens 5 huishoudens. Dan zouden we de werkelijke verhoudingen zien.

Als ik zie dat een klant naar Proximus overstapt voor TV en internet en dat proximus op die plaats amper maximum 20 Mbps down en 3 Mbps up kan aanbieden dan stel ik mij vragen. Gelukkig kijkt die klant enkel TV of enkel internet maar niet beiden tegelijk.

@igvfer schreef:

Zou zeggen shrijf de oudjes niet af,zijn er meer dan je denkt,hier in de buurt zijn er voldoende die met zo een snelheid toekomen.

Als de prijs lager is zie er veel happen,en waarom niet.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

@robatoras schreef:

"Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"

Nu is er ook een vraag, na een vraag om te peilen of je zou overstappen naar een andere provider, die als volgt luidt: "Naar welke aanbieder van internet zal je dan overstappen?"

Antwoordmogelijkheden:
Proximus (Belgacom)
Billi
Dommel
EDPnet
Euphony
Mobistar
Scarlet
Andere aanbieder
Weet niet

Klopt dit,heb dit bovenste overgenomen van een Belgisch Forum

Waar vind ik deze link.Of bestaat deze niet?

Zou je niet beter  vaganzza zelf  vragen Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Volgens mij heeft vaganzza   dat bericht uit zijn teen gezorgen.En klopt er niets van.

Op dat forum waar ik dit las heb ik geen accaunt.En wil ik er zeker GEEN..

Daar zitten allemaal koper klanten,waar onder 'n paar Telenet bashersVrouw Verdrietig

Daarom dat ik er hier bij Telenet community wil achter komen.

.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Zou zeggen shrijf de oudjes niet af,zijn er meer dan je denkt,hier in de buurt zijn er voldoende die met zo een snelheid toekomen.

Als de prijs lager is zie er veel happen,en waarom niet.

Ik schrijf de oudjes niet af. ik ben er zelf een Gefrustreerde smiley Maar ik heb vooral medelijden omdat ze denken beter en goedkoper af te zijn. Goedkoper voor een tijdje. Beter meestal niet als we de telefoontjes zien die binnenkomen over problemen met hun TV.
Maar ik heb het ergens anders al gezegd. Voor alleenstaanden met 1 TV en internet om wat e mailen is het OK maar zodra de kinderen en kleinkinderen komen is het hommeles.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Kom op.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Aanstaande maandag 15/2 maakt Mobistar zijn  prijzen en producten via de kabel bekend.

0 Likes
Beantwoorden