24812
netweters
|
152869
antwoorden
|
20751
vragen
|
"Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"
Nu is er ook een vraag, na een vraag om te peilen of je zou overstappen naar een andere provider, die als volgt luidt: "Naar welke aanbieder van internet zal je dan overstappen?"
Antwoordmogelijkheden:
Proximus (Belgacom)
Billi
Dommel
EDPnet
Euphony
Mobistar
Scarlet
Andere aanbieder
Weet niet
Klopt dit,heb dit bovenste overgenomen van een Belgisch Forum
Waar vind ik deze link.Of bestaat deze niet?
Ze zouden beter eens onderzoeken welke deftige mogelijkheden er zijn en dit in alle (deel)gemeenten en dit bij telkens 5 huishoudens. Dan zouden we de werkelijke verhoudingen zien.
Als ik zie dat een klant naar Proximus overstapt voor TV en internet en dat proximus op die plaats amper maximum 20 Mbps down en 3 Mbps up kan aanbieden dan stel ik mij vragen. Gelukkig kijkt die klant enkel TV of enkel internet maar niet beiden tegelijk.
@igvfer schreef:Ze zouden beter eens onderzoeken welke deftige mogelijkheden er zijn en dit in alle (deel)gemeenten en dit bij telkens 5 huishoudens. Dan zouden we de werkelijke verhoudingen zien.
Als ik zie dat een klant naar Proximus overstapt voor TV en internet en dat proximus op die plaats amper maximum 20 Mbps down en 3 Mbps up kan aanbieden dan stel ik mij vragen. Gelukkig kijkt die klant enkel TV of enkel internet maar niet beiden tegelijk.
@igvfer schreef:Ze zouden beter eens onderzoeken welke deftige mogelijkheden er zijn en dit in alle (deel)gemeenten en dit bij telkens 5 huishoudens. Dan zouden we de werkelijke verhoudingen zien.
Zou zeggen shrijf de oudjes niet af,zijn er meer dan je denkt,hier in de buurt zijn er voldoende die met zo een snelheid toekomen.
Als de prijs lager is zie er veel happen,en waarom niet.
@robatoras schreef:"Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"
Nu is er ook een vraag, na een vraag om te peilen of je zou overstappen naar een andere provider, die als volgt luidt: "Naar welke aanbieder van internet zal je dan overstappen?"
Antwoordmogelijkheden:
Proximus (Belgacom)
Billi
Dommel
EDPnet
Euphony
Mobistar
Scarlet
Andere aanbieder
Weet nietKlopt dit,heb dit bovenste overgenomen van een Belgisch Forum
Waar vind ik deze link.Of bestaat deze niet?
Zou je niet beter vaganzza zelf vragen
Volgens mij heeft vaganzza dat bericht uit zijn teen gezorgen.En klopt er niets van.
Op dat forum waar ik dit las heb ik geen accaunt.En wil ik er zeker GEEN..
Daar zitten allemaal koper klanten,waar onder 'n paar Telenet bashers
Daarom dat ik er hier bij Telenet community wil achter komen.
.
Zou zeggen shrijf de oudjes niet af,zijn er meer dan je denkt,hier in de buurt zijn er voldoende die met zo een snelheid toekomen.
Als de prijs lager is zie er veel happen,en waarom niet.
Ik schrijf de oudjes niet af. ik ben er zelf eenMaar ik heb vooral medelijden omdat ze denken beter en goedkoper af te zijn. Goedkoper voor een tijdje. Beter meestal niet als we de telefoontjes zien die binnenkomen over problemen met hun TV.
Maar ik heb het ergens anders al gezegd. Voor alleenstaanden met 1 TV en internet om wat e mailen is het OK maar zodra de kinderen en kleinkinderen komen is het hommeles.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Kom op.
Aanstaande maandag 15/2 maakt Mobistar zijn prijzen en producten via de kabel bekend.