Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Geen email meer na installatie nieuwe modem

Nadat deze middag bij ons thuis een nieuwe modem werd geïnstalleerd, werkt enkel het mailadres van de hoofdgebruiker nog (michel.hamelink@telenet.be). Het emailadres van de subgebruiker (christel.van.broeck@telenet.be) blijkt plots ongeldig!!! Er kan gewoon niet meer op ingelogd worden, niet via webmail, noch via eender welk mailprogramma..

We hebben niets veranderd aan de instellingen van onze account of op laptop of tablet.

Wat loopt er fout?? Wie kan ons helpen??

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7965
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Geen email meer na installatie nieuwe modem

Ik vermoed dat de installatieprocedure van de modem nuiet goed is verlopen of nog lopend is. Mocht het tegen morgen niet vanzelf opgelost zijn dan contacteer je het best de klantendienst.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden