24801
netweters
|
152786
antwoorden
|
20740
vragen
|
Ik heb geprobeerd om met de HDMI kabel van de digibox mijn laptop aan te sluiten maar geen signaal.
Kan het zijn dat die kabel niet compatibel is?
Alvast bedankt om dit te lezen.
Hoe heb je het aangesloten?
Je tv moet op hdmi staan. Dan sluit je de hdmi kabel van de laptop naar de tv aan en dan moet het werken.
Het kan zijn dat je de schermopties op je laptop nog juist moet instellen. Dat kan je doen door op Windows+P te drukken.
Ik denk dat dit je niet zal lukken. Want die hdmi kabel van de digi box moet naar je tv en desnoods kan je van je televisie nog één verbinden met je pc; Gemakkelijk als je bv iets wilt doorlussen en op groter scherm wil zien.
Ik denk dat hij zij bedoelt dat hij ze gewoon de hdmi kabel wil gebruiken die bij de digibox wordt geleverd om zijn haar laptop rechtstreeks met de tv aan te sluiten. Wat wel gaat.
dat was het plan ja maar dat lukt dus niet.
misschien met een chromecast ofzo 😉
ik ben een dame hoor.
Sorry mevrouw 🙂
Ook niet zoals ik het zei? Als je op de Windows toets drukt en dan de p toets moet je normaal dit krijgen klopt dat?
http://geekntech.com/wp-content/uploads/2013/01/win-p-tab.png
Dan zou het moeten werken niet?
Edit: als dit niet werkt, welke versie van Windows heb je? 7/8/10 (of ouder maar waarschijnlijk niet).
Waarschijnlijk is het een driver probleem. Klik op start en zoek naar 'apparaatbeheer' dan krijg je dit.
Bij beeldschermadapters staan er meestal 1 of 2 dubbel klik er op en ga dan naar stuurprogramma en klik op 'stuurprogramma bijwerken...' en dan op automatisch. Doe dit bij ze allemaal.