Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoe Telenet Security Pack verwijderen?

Ben in het geheel geen fan van leukerige community's sociaal gebabbel en heb eerder behoefte aan concrete zaken zoals: het recent geïnstalleerd 'Telenet Secureity Pack 3X' werkt niet op een Surface tablet (het promotiegebabbel beloofde van wel) en enkel voor mijn destop aan 5€/maand vind ik dit niet nodig en keer dan terug naar mijn vertrouwd viruspakket, maar hoe dit security pack verwijderen? nergens te vinden. Gewoon in 'mijntelenet'?

Vanaf de eerste dag ben ik klant bij telenet en heb daar nog niet veel leuks aan gevonden.

Mijn geld is steeds leuk geweest.

Dank bij voorbaat.

2 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

@Ex-Netweter schreef:

Ben in het geheel geen fan van leukerige community's sociaal gebabbel en heb eerder behoefte aan concrete zaken zoals: het recent geïnstalleerd 'Telenet Secureity Pack 3X' werkt niet op een Surface tablet (het promotiegebabbel beloofde van wel) en enkel voor mijn destop aan 5€/maand vind ik dit niet nodig en keer dan terug naar mijn vertrouwd viruspakket, maar hoe dit security pack verwijderen? nergens te vinden. Gewoon in 'mijntelenet'?

Vanaf de eerste dag ben ik klant bij telenet en heb daar nog niet veel leuks aan gevonden.

Dank bij voorbaat.

Staat in mijn telenet-mijn internet-abonnement-securitypack aan uit.

igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Ex-Netweter schreef:

Dank bij voorbaat.

Als je A zegt moet je B zeggen en zeggen wat je niet leuk vond buiten de prijs natuurlijkwant dat vindt niemand leuk. We willen allemaal zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld.

Wij proberen wel altijd een serieus antwoord te geven op een serieuze vraag of klacht.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden