42541
netweters
|
18904
gesprekken
|
20405
vragen
|
Beste,
Sedert deze morgen is het leesvenster in webmail niet meer volledig te zien. Ik kan de marge ook niet meer naar rechts slepen.
Is er iemand die weet hoe je het leesvenster van de webmail terug kan vergroten ?
Groeten,
Koen
Beste, ik heb sinds deze morgen hetzelfde probleem. Het scherm van Telenet webmail is heel smal geworden, is maar de helft van het scherm. Ik kan wel de kolommen verbreden door de grenslijn te verslepen, maar dit kan enkel binnen het buitenkader, wat maar de helft van het scherm beslaat. Hoe kan ik dit oplossen aub?
ik werk met google chrome en sind gisteren is het leesvenster van telenet webmail versmald tot de helft van de paginabreedte - hoe kan ik dit terug veranderen?
ik deel je bevinding.
Merkwaardig is wel, dat via IE alles behoorlijk loopt als voorheen, via G Chrome dus gewijzigd ....
Ik deel je bevinding, maar heb evenmin een oplossing, tenzij google chrome verlaten en via IE naar webmail telenet gaan.
Hier sinds deze avond hetzelfde probleem
Goede morgen,
Probleem is opgelost bij mij !
Groeten,
Koen
Hey @koenvicky, kan je het nog eens testen? Misschien in een andere browser?
Fantastisch. Maar hoe heb je dat dan gefikst ?
Overigens vind ik het bevreemdend, dat meerdere gebruiker problemen hebben en Telenet het aan de community overlaat om oplossingen te vinden.