24778
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Kan in de shop de bestelling voor een nano-simkaart (prijs volgens verbruik) niet afronden. Na de eerste stap krijg in een error-pagina, reeds met drie verschillende browsers op drie verschillende pc's (verschillende locaties) geprobeerd! 😞 Waarom raak ik niet naar stap 2 en 3 voor de afronding?
Dat is niet leuk, Swakke. Je kan best contact telefonisch contact opnemen met de klantendienst om je bestelling af te ronden.
Wat is dan het nut van een webshop!?
Dag @Ex-Netweter
Ben je ondertussen geholpen via de klantendienst?
De Telenet community is er voor en door klanten.
Als er een vraag is waar andere klanten je niet kunnen helpen omdat het specifiek Telenet gerelateerd is dan vragen we je om contact op te nemen met de Telenet klantendienst
Bedankt alvast voor je toekomstige bijdragen op de Telenet community
groeten
Geoffrey
Ja, heb wel een contract (via email en post) en simkaart ontvangen met een gsm-nummer op vermeld, alleen is het vermelde gsm-nummer niet het nummer dat verbonden is met deze simkaart. heb ondertussen wel het nummer achterhaald en het blijkt te werken.
Blad klantinfo kan ik invullen en krijg dan "even geduld" te zien. Na halfuur nog altijd niks. En dan als antwoord krijgen dat je maar moet bellen?! Haal het dan gewoon van de site af en zet bij het onderwerp onmiddelijk dat je moet bellen. Sim-kaart dan maar bij de concurrent bestellen via internet.