Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan bestelling simkaart niet afronden

Kan in de shop de bestelling voor een nano-simkaart  (prijs volgens verbruik) niet afronden. Na de eerste stap krijg in een error-pagina, reeds met drie verschillende browsers op drie verschillende pc's (verschillende locaties) geprobeerd! 😞 Waarom raak ik niet naar stap 2 en 3 voor de afronding?

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Tim
Experienced Meerweter
Berichten: 125
BINGO! Warming up? De volle 100! Laat de zon in je hart!

Kan bestelling simkaart niet afronden

Dat is niet leuk, Swakke. Je kan best contact telefonisch contact opnemen met de klantendienst om je bestelling af te ronden.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan bestelling simkaart niet afronden

Wat is dan het nut van een webshop!?

 

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Kan bestelling simkaart niet afronden

Als er een probleem is moet het opgelost worden en dus bellen mensen naar de klantendienst.

Maar ik wil u wel proberen helpen. Kan u meer uitleg geven welke foutmelding en als het mogelijk is een screenshot?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Geoffrey
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Play Sports GO It's your tenth party! Laat de zon in je hart! Smile!

Kan bestelling simkaart niet afronden

Dag @Ex-Netweter 

 

Ben je ondertussen geholpen via de klantendienst? 

De Telenet community is er voor en door klanten. 

Als er een vraag is waar andere klanten je niet kunnen helpen omdat het specifiek Telenet gerelateerd is dan vragen we je om contact op te nemen met de Telenet klantendienst

Bedankt alvast voor je toekomstige bijdragen op de Telenet community

groeten

Geoffrey

https://community.telenet.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewGeoffrey | Community Manager

"Bedankt voor je bijdrage aan De Netweters!"

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan bestelling simkaart niet afronden

Ja, heb wel een contract (via email en post) en simkaart ontvangen met een gsm-nummer op vermeld, alleen is het vermelde gsm-nummer niet het nummer dat verbonden is met deze simkaart. heb ondertussen wel het nummer achterhaald en het blijkt te werken.

 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan bestelling simkaart niet afronden

Blad klantinfo kan ik invullen en krijg dan "even geduld" te zien. Na halfuur nog altijd niks. En dan als antwoord krijgen dat je maar moet bellen?! Haal het dan gewoon van de site af en zet bij het onderwerp onmiddelijk dat je moet bellen. Sim-kaart dan maar bij de concurrent bestellen via internet.

0 Likes
Beantwoorden