Beantwoorden
Ex-Netweter

Mijn Telenet koppelen lukt niet door afwijkend id

Hallo,

Mijn abonnement voor basic internet ben ik telefonisch aangegaan, via een medewerker. Nu ik Mijn Telenet wil gaan gebruiken loopt het spaak op het koppelen van de diensten aan mijn account. Ik kan niet verifiëren middels bankrekeningnummer aangezien ik geen domiciliëring heb aangevraagd vanwege het feit dat ik een Nederlands bankrekeningnummer heb. Ook lukt het niet met opgave van paspoortnummer; wellicht geeft het problemen dat ik een buitenlands paspoort heb, dat bestaat uit een letter en 8 cijfers. Tevergeefs heb ik het geprobeerd met voorloopnullen.
Mijn vraag is daarom of dit koppelen van producten op enige andere manier kan geschieden.

Met vriendelijke groet
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
williamh
Professional Weetjesweter
Warming up? All I want for X-mas is YOU It's your ninth party! On a roll...

Hey,

Heb het zelfde voorgehad, heb nochthans Belgische I.D. en bankrekening.

Contacteer Telenet, ze hebben het dan in orde gebracht.

Kon het zelf niet activeren omdat ik nog maar pas aangesloten was?

M.v.g.

Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

klantendienst bellen 

aangemaakte login en paswoord doorgeven

ze maken een dossier aan om dit achterliggend te linken.

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter

Bedankt voor de tips. Ik hoopte dat Telenet zelf ook via deze weg zou reageren waarna ik een pm zou kunnen sturen met mijn gegevens, maar dan zal ik ze gewoon een keer bellen (ik ben vaak in het buitenland, vandaar dat ik het via deze weg probeerde). Nogmaals dank!
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik weet niet waarom je het moeilijk maakt als makkelijk ook kan. Als je Basic internet hebt van Telenet heb je automatisch een login, dat is een letter met een aantal cijfers tegenwoordig 2 letters + cijfers) vindt je terug op je factuur. En een paswoord heb je gekregen van de technieker. Heb je dit paswoord niet dan maak je er simpelweg eentje aan door naar http://mijn.telenet.be te surfen (bij jou thuis) en daar op paswoord vergeten te klikken en de procedure te volgen. Al je producten onder hetzelfde klantennummer en account zijn daar al automatisch gekoppeld aan elkaar. Die extra login die je kan aanmaken is enkel nodig als je geen internet hebt van telenet en wel bvb mobiel of dtv.

Nog even uitleggen wat klantennummers en accounts zijn.

Een klant kan maar 1 klantennummer hebben voor zijn verschillende adressen maar kan meerdere accounts hebben. Dat wil zeggen account 1 is bvb de rekening voor internet, telefonie en dtv, account 2 voor de mobiele nummers en eventueel account 3 voor producten op zijn appartement aan zee. Deze klant krijgt dus 3 aparte facturen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.