24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey,
Heb het zelfde voorgehad, heb nochthans Belgische I.D. en bankrekening.
Contacteer Telenet, ze hebben het dan in orde gebracht.
Kon het zelf niet activeren omdat ik nog maar pas aangesloten was?
M.v.g.
Ik weet niet waarom je het moeilijk maakt als makkelijk ook kan. Als je Basic internet hebt van Telenet heb je automatisch een login, dat is een letter met een aantal cijfers tegenwoordig 2 letters + cijfers) vindt je terug op je factuur. En een paswoord heb je gekregen van de technieker. Heb je dit paswoord niet dan maak je er simpelweg eentje aan door naar http://mijn.telenet.be te surfen (bij jou thuis) en daar op paswoord vergeten te klikken en de procedure te volgen. Al je producten onder hetzelfde klantennummer en account zijn daar al automatisch gekoppeld aan elkaar. Die extra login die je kan aanmaken is enkel nodig als je geen internet hebt van telenet en wel bvb mobiel of dtv.
Nog even uitleggen wat klantennummers en accounts zijn.
Een klant kan maar 1 klantennummer hebben voor zijn verschillende adressen maar kan meerdere accounts hebben. Dat wil zeggen account 1 is bvb de rekening voor internet, telefonie en dtv, account 2 voor de mobiele nummers en eventueel account 3 voor producten op zijn appartement aan zee. Deze klant krijgt dus 3 aparte facturen.