Beantwoorden
Joren
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Pionier It's your fifth party! Pageturner!

Onbekende toestellen wireless modem

Als ik naar de geavenceerde instellingen ga van de wireless modem wordt men pc als onbekend weergegeven (als een '*') ik ga hier vanuit dat dit betekent dat er iets niets juist geconfigureerd staat bij men pc en dat dit me tegen houdt van het hosten van servers (met port forwarding) ik kan perfect men andere pc gebruiken om deze servers te hosten. Omdat de modem deze pc wel herkent.

Als iemand enig idee zou hebben om dit op te lossen antwoord dan ASAP.

Joren Koyen
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Je hoeft geen 2 topics te openen voor 1 zelfde probleem.

- Kijk de netwerkinstellingen es na van beide pc's in het netwerkcentrum/configuratiescherm.

- Geef de pc eens een vast ip.

- Firewall issue op die ene pc?

- Misschien overwegen om het os opnieuw te installeren?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Joren
Experienced Beetjesweter

Ik zal het eens proberen!

Sorry voor de repost.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Normaal als de naam van je toestel als een * wordt weergegeven wild at zeggen dat dat toestel zijn/haar naam niet deelt met het lokale  netwerk. Dit wil niet zeggen dat er iets fout is.

Als je een computer met windows hebt, dan kan je dat op de volgende manier inschakelen:

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/share-files-with-someone#1TC=windows-7

0 Likes
Beantwoorden
Joren
Experienced Beetjesweter

Ik heb het ondertussen kunnen regelen door mijn pc voledig te resetten, hiermee bedoel ik dat ik windows heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Want de methode die u mij had doorgestuurd was niet effectief.

Toch bedankt voor de moeite en als er andere mensen zijn die dit probleem hebben kan je altijd deze manier gebruiken.

Noot: Je verliest al je vorige gegevens met het herinstaleren van windows.

Joren Koyen

0 Likes
Beantwoorden