24773
netweters
|
152600
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik zou graag een internet (Fiber 100) + tv pack nemen bij Telenet. Via het werk wordt dat abonnement terugbetaald. Zij betalen echter alleen het internet terug. Ik vermoed dus dat de prijs van het abonnement dan wordt opgedeeld in dat van het internet en dat van de tv.
Weet iemand hoe die verhouding ligt? Hoeveel van de abonnementsprijs voor internet, en hoeveel voor TV? Of hoe dit tout court werkt?
Fibernet100 kost 50.38 euro apart
Digitale tv kost 25.15 euro apart
Samen 75,53 euro
Dat is aan het bedrijf om telenet te contacteren voor een incentive plan. Ik zie dat het bij de meeste bedrijven zo is dat ze aan hun werknmers een tussenkomst geven van +- 46 euro maar dat ze daarvoor wel een whop of whoppa moeten nemen. Het is sowieso voor de werkgever beter om Telenet te conatacteren om een plan op te stellen.
@Ex-Netweter schreef:Ik zou graag een internet (Fiber 100) + tv pack nemen bij Telenet. Via het werk wordt dat abonnement terugbetaald. Zij betalen echter alleen het internet terug. Ik vermoed dus dat de prijs van het abonnement dan wordt opgedeeld in dat van het internet en dat van de tv.
Weet iemand hoe die verhouding ligt? Hoeveel van de abonnementsprijs voor internet, en hoeveel voor TV? Of hoe dit tout court werkt?
zie daarvoor naar: https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/telenet-incentive-plan/
Er zijn vele mogelijkheden om dat te doen en het is aan het bedrijf om dat te kiezen. Ik kreeg vroeger gewoon een vaste vergoeding van 50€ per maand (er stond "internetvergoeding" op mijn mijn loonbrief) . Die vergoeding lag dus hoger dan het internetabonnement van Telenet toen, in een combi pakket. De redenering hierachter is dat je ook electriciteit verbruikt terwijl je op het internet zit voor het werkt en je hardware ook verslijt etc.
Maar ze kunnen inderdaad ook besluiten om gewoon de exacte kost van Telenet terug te betalen...