Beantwoorden
Ex-Netweter

Opsplitsing abonnementsprijs

Ik zou graag een internet (Fiber 100) + tv pack nemen bij Telenet. Via het werk wordt dat abonnement terugbetaald. Zij betalen echter alleen het internet terug. Ik vermoed dus dat de prijs van het abonnement dan wordt opgedeeld in dat van het internet en dat van de tv.

Weet iemand hoe die verhouding ligt? Hoeveel van de abonnementsprijs voor internet, en hoeveel voor TV? Of hoe dit tout court werkt? 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Fibernet100 kost 50.38 euro apart

Digitale tv kost 25.15 euro  apart

Samen  75,53 euroVrouw Boos

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Dat is aan het bedrijf om telenet te contacteren voor een incentive plan. Ik zie dat het bij de meeste bedrijven zo is dat ze aan hun werknmers een tussenkomst geven van +- 46 euro maar dat ze daarvoor wel een whop of whoppa moeten nemen. Het is sowieso voor de werkgever beter om Telenet te conatacteren om een plan op te stellen.

@Ex-Netweter schreef:

Ik zou graag een internet (Fiber 100) + tv pack nemen bij Telenet. Via het werk wordt dat abonnement terugbetaald. Zij betalen echter alleen het internet terug. Ik vermoed dus dat de prijs van het abonnement dan wordt opgedeeld in dat van het internet en dat van de tv.

Weet iemand hoe die verhouding ligt? Hoeveel van de abonnementsprijs voor internet, en hoeveel voor TV? Of hoe dit tout court werkt? 

zie daarvoor naar: https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/telenet-incentive-plan/

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Er zijn vele mogelijkheden om dat te doen en het is aan het bedrijf om dat te kiezen. Ik kreeg vroeger gewoon een vaste vergoeding van 50€ per maand (er stond "internetvergoeding" op mijn mijn loonbrief) . Die vergoeding lag dus hoger dan het internetabonnement van Telenet toen, in een combi pakket. De redenering hierachter is dat je ook electriciteit verbruikt terwijl je op het internet zit voor het werkt en je hardware ook verslijt etc.

Maar ze kunnen inderdaad ook besluiten om gewoon de exacte kost van Telenet terug te betalen...

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden