Beantwoorden
Ex-Netweter

ik schakel kortelings over met gsm van mobistar na

scakel kortelings over met gsm van mobistar naar telenet

wie doet overdracht van mijn adressen en foto's

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wat bedoel je, foto's? En adressen?

Bedoel je je contactenlijst? Als je niet van gsm verandert dan moet je alleen even je gsm nummer verplaatsen naar je gsm.

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Backup, backup, backup, backup naar je google accoount, icloud, PC, tablet of wat dan ook dan geraak je niets kwijt en kan je alles terug op je nieuw speeltje zetten. Is tevens een van de basisvaardigheden die een Smartphone gebruiker zou moeten kennen.

Backup dat zou op elke smartphone moeten staan zo groot als de waarschuwing die op pakjes sigaretten staat.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

@Ex-Netweter schreef:

scakel kortelings over met gsm van mobistar naar telenet

wie doet overdracht van mijn adressen en foto's

Het juiste antwoord op de vraag "WIE doet overdracht?" is: JIJ. Als je het vriendelijke vraagt in de telenet winkel, zullen ze het misschien wel voor jou doen, maar dan ben je nooit zeker dat het goed gedaan is.

Als je alleen van SIM wisselt en het zelfde toestel houdt, zal normaal alles erop blijven staan (tenzij je contacten op de SIM staan). Als de contacten op de SIM staan moet je ze op voorhand transfereren van de Mobistar SIM naar het geheugen van je toestel.

Als je ook een ander toestel krijgt van Telenet bij je abonnement, dan moet alles via de cloud overgezet worden (Google account, Google+, Google Drive, Onedrive, etc.). Dus eerst in de cloud opladen als de mobistar SIM er nog inzit, later terug downloaden als je de telenet sim hebt. Veel hiervan gebeurt automatisch als je de GSM configureert (contacts) of de app installeert (Drive, OneDrive) 

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden