Beantwoorden
Ex-Netweter

PRINTER PROBLEMEN EN EMAILS ONTVANGST

Hoe stel ik mijn printer draadloos in werk nu met window 10.

Hoe krijg ik al mijn emails welke ik ontvang op mijn IPHONE  ook op mijn computer outlook .

Welke instellingen moet ik doen aub.

Ben een 70 jarige vrouw en had zeer graag hulp ontvangen.

Dank voor luisterbereidheid.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Kan je het model van je printer geven? Bv HP Officejet 4630
Is de printer momenteel al aangesloten en wil je gewoon dat hij werkt op je computer
of is de printer nog niet aangesloten?

Als je Outlook 2013 gebruikt op je computer: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-outlook-2013-in-voor-mijn-telenet-e-mailadres/

Of gebruik je een ander programma?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet abonnee voor je mobiel? Stap eens een Telenetcenter binnen ze zullen er u wel helpen voor de instellingen van uw mail. Niet vergeten login en paswoord van je mailbox mee te doen.

Is je printer reeds verbonden met je Wifi netwerk. Zo ja is het vrij simpel. Ga naar configuratiescherm vervolgens naar printers en apparaten en klik daar op printer toevoegen. In veel gevallen zal je uw printer zien verschijnen en hoef je maar erop te klikken om deze te installeren.

Enders het installatieschijfje gebruiken op je laptop of PC en die vertelt je wel wat je moet doen. Ik moet toegevendat het onder windows 10 vrij makkelijk gaat. Al heb ik al veel gevloekt om dingen te vinden die gewoon op een andere plaats zitten.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden