Beantwoorden
Magmabulle
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

PS4 game geeft errors door NAT TYPE

Hallo

 

bij eee ps4 partychat leave je soms de party en komt er een kadertje van je nat type

dan bij 1 spel genaamd destiny komt er de error code  weasel dit is een error die je krijgt door je verbinding

mijn ps staat op type 2

 

als ik op de  destiny  site zoek om de poorten te openen zijn het er meer dan dat telenet mij toelaat

 

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of mijn nat open krijg ?

 

voor  call of duty heb ik daar geen problemen mee daar is het type open doormiddels de poorten

 

alvast bedankt

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
17 reacties
trixor
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier Primeur! Pageturner! It's your seventh party!

PS4 game geeft errors door NAT TYPE

Beste 

 

Ik doe momenteel echt men best om Telenet hier over te pakken te krijgen, Twitter, Intern  contact, dit forum, helpdesk bellen. Helaas ben ik tot hiertoe nog niet verder geraakt dan helpdesk en de invitatie om een technieker naar mij thuis te laten komen. 

 

Ik doe men uiterste best om iets verder te geraken, we hebben zelfs een lijn waar we redelijk consistente op kunnen testen. 

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Shepard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

PS4 game geeft errors door NAT TYPE

Ik zit met hetzelfde probleem, zodra er iemand een pc of laptop opzet word ik uit Destiny gekicked, ik heb quasi alles al geprobeerd dat het probleem zou "fixen" maar niets helpt. Als er iemand in het huis surft op het web dan word ik binnen de 5 minute wel gekicked, in rapid fire na mekaar.

 

Ik heb een tijdje +- een week gehad dat ik het niet meer had door de laptop & pc te verbinden met de Homespot ipv het intern netwerk maar na een week begint dit opnieuw.

 

Heb 2 andere routers gekocht ondetussen om ertussen te zetten, verschillende swicthes, PS4 staat in DMZ met ports forwarded en dat helpt natuurlijk niets. Ik wouw vandaag naar telenet bellen maar na deze post te lezen peins ik dat het niets gaat uithalen.

0 Likes
Beantwoorden
John1
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

PS4 game geeft errors door NAT TYPE

Telenet traffic shaper  is actually mislabelling some ps4 game traffic as p2p, it's a well known problem by bungie and happens alot on campus etc.
Only during busy hours telenet often cut p2p connection to  reduce traffic, leading to a game disconnection.

Use a good vpn and encrypt everything, telenet won't be able to look into your traffic and label it as p2p.

A good vpn with enough bandwith/respond time cost a lot and you need a computer next to your console as vpn relay since nor the ps4 nor our modem has a built-in vpn capability.
Thx to incompetent telenet who doesn't know how to fix their **bleep**ing traffic shaper, or mostly doesn't want to modify it because it's better to lie to people about their beautiful  'unlimited and unrestricted network" aka scam used to hide their poor infra.

Cisco network engineer