Beantwoorden
Ex-Netweter

Samsung P5

Mijn ma wil bij haar King abonnement de samsung P5 voor 49 euro kopen in de telenetwinkel. Onze telenet staat op de naam van mijn vader. In de winkel zeggen ze dat wij geen gsm mee krijgen zonder het bijzijn van mijn vader. het probleem is dat hij elke dag gaan werken is en dus niet/nooit kan mee gaan. Ik vind dit echt onnozel dat je als getrouwde vrouw niets kan doen zonder de man. Is er een andere manier om via telenet deze gsm te verkrijgen?

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Samsung P5

Pak zijn identiteitskaart mee, ik denk dat het dan wel zal mogen 🙂

En je kan het denk ik via de site bestellen maar dat kan soms wel even duren voordat je die krijgt.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Samsung P5

@Ex-Netweter schreef:

Mijn ma wil bij haar King abonnement de samsung P5 voor 49 euro kopen in de telenetwinkel. Onze telenet staat op de naam van mijn vader. In de winkel zeggen ze dat wij geen gsm mee krijgen zonder het bijzijn van mijn vader. het probleem is dat hij elke dag gaan werken is en dus niet/nooit kan mee gaan. Ik vind dit echt onnozel dat je als getrouwde vrouw niets kan doen zonder de man. Is er een andere manier om via telenet deze gsm te verkrijgen?

Niet zo onozel als je denkt hoor. Het is niet de eerste keer dat het koppel aan het scheiden is, vrouwke vlug een GSM met korting aanschaft op het abonnement van de man. Vrouwke weg, Gsm weg, Man zegt het abonnement op en draait op voor de restwaarde. Center of shop kan achter zijn centen fluiten want heeft zich niet aan de regels gehouden en doe zo maar voort.

Nog niet te spreken van een klacht die de man indient tegen de winkel wegens valsheid in geschrifte enz.

Ik denk dat elke shop of Center zich ondertussen al dergelijke miserie op zijn nek heeft gehaald en zich niet meer laat vangen. Niet voor een smartphone van normale prijs 129€ en niet voor ene van 900 euro.

Leuk dat de echtgenoot een keihard werkende man is van maandag tot zaterdag maar in regel zijn shops open van 9 u tot 18u30. Het zou toch moeten lukken om eens een half uurtje vrij te maken voor het vrouwtje. Gefrustreerde smiley

En trouwens de verkoper heeft geen enkel bewijs dat die vrouw wel de echtgenote is zelfs als ze de ID kaart mee heeft. Ze kan ze net zo goed hebben gepikt.

Dus schiet niet op de pianisten want voor een goedkope smartphone gebeuren er toeren.

Terloops: Het is de J5 zwart of wit en soms terug de Huawei P8 Light (wit). En ook de Pixi 3 en de Acer aan 1 euro.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Samsung P5

Een GSM King abonnement staat op de naam van de persoon en niet op de naam van de eigenaar van het Telenet abonnement. Ik ben met mijn stiefdochter meegeweest voor een nieuw King abonnement met GSM (onder mijn Telenet abonnement) en ik heb op geen enkel moment mijn identificatie moeten laten zien of een papier moeten tekenen. Zij en de Telenet ambtenaar hebben al de papieren ingevuld en getekend...

Het is zelfs zo geregeld dat de faktuur voor haar GSM apart toekomt op haar naam 🙂

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

Samsung P5

@BertXL dat is anders 🙂
@Ex-Netweter wil een contract afsluiten voor een gsm bij een bestaand Telenet account dat op de naam staat van haar vader. Omdat het een contract is moet degene waarop het account staat het goedkeuren (ondertekenen denk ik of misschien identiteitskaart tonen gaat ook.)
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

Samsung P5

@Ex-Netweter het is de Samsung J5 🙂 maar je kan het denk ik ook op de site bestellen 🙂
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/king-en-kong/king-en-kong-met-toestel/hand-samsung-galaxyj5.variation.hand_samsung_galaxyj5_black/

Heb je al een oplossing gevonden? 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Samsung P5

@BertXL schreef:

Een GSM King abonnement staat op de naam van de persoon en niet op de naam van de eigenaar van het Telenet abonnement. Ik ben met mijn stiefdochter meegeweest voor een nieuw King abonnement met GSM (onder mijn Telenet abonnement) en ik heb op geen enkel moment mijn identificatie moeten laten zien of een papier moeten tekenen. Zij en de Telenet ambtenaar hebben al de papieren ingevuld en getekend...

Het is zelfs zo geregeld dat de faktuur voor haar GSM apart toekomt op haar naam 🙂

Klopt kan op haar naam als ze meerderjarig is. Maar ze kan alleen een toestel met korting bekomen als ze klant is voor Mobiel gedurende meer dan 1 jaar of met Internet DTV of vaste telefonie gedurende minstens 2 maanden. En mits voorleging ID kaart en handtekening. Betaler en gebruiker moeten dezelfde zijn.

Bewijs mij het tegendeel.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Samsung P5

@igvfer schreef:

Klopt kan op haar naam als ze meerderjarig is. Maar ze kan alleen een toestel met korting bekomen als ze klant is voor Mobiel gedurende meer dan 1 jaar of met Internet DTV of vaste telefonie gedurende minstens 2 maanden. En mits voorleging ID kaart en handtekening. Betaler en gebruiker moeten dezelfde zijn.

Bewijs mij het tegendeel.

Alles wat je omschrijft klopt, alleen heb ik het papier niet getekend maar zij, ook al ben ik de betaler... (administratieve fout?)

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden