24804
netweters
|
152816
antwoorden
|
20742
vragen
|
Ik kan op mijn pc niet meer scannen ik weet niet hoe het komt ik kan alles behalve het scannen alstjeblief help me
Je gaat toch iets duidelijker moeten zijn...
wie scannen? wat scannen? waarmee scannen? hoe scannen?
Hoe meer concrete info je geeft hoe sneller de antwoorden zullen komen.
Mijn pc scannen met telenet security pack
Probeer eens Malwarebytes anti malware. Dit is een scantool die niet alleen virussen scant maar ook andere potentiëel ongewenste programma's. Mijn ervaring is dat die er altijd meer van tussen haalt dan andere scanners.
Eens opgeschoond kan je Malwarebytes laten staan of je kan het opnieuw verwijderen.
Indien gewenst, verstreng uw restricties op browser. Bij Internet explorer ga naar internetopties, privacy en schuif de regelaar naar normaal-hoog. Bij beveiliging doe hetzelfde.
Owkeeej... je kan dus niet scannen met het security pack... maar eigenlijk weten we nog steeds niets. Wat gebeurt er? krijg je een foutmelding? wat voor toestel? welk besturingsysteem? Op 1 of meerdere apparaten?
@ steven_vc MBAM is GEEN antivirus maar scant effectief voor malware. Voorzichtigheid is dan ook geboden met MBAM omdat deze ook bestanden foutief kan aanzien als malware met een niet meer startende windows tot gevolg (wat ook kan bij antivirus).
ik k