Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet beetje groen?

Vandaag een email gekregen van Telenet met het verzoek om mijn aanrekening voortaan electronisch te ontvangen in plaats van per brief. Ik doe dit echter reeds 2 jaar via Doccle!! Is de Director Payments en Billing een beetje achterop met zijn informatie misschien? Ik ben nu toch een beetje groen van verontwaardiging!

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet beetje groen?

Niet aan ergeren. De verkoopsdienst moet ook tonen dat ze werken. Het is simpeler naar iedereen een mail te sturen dan eerst uit te zoeken wie al wat doet.

Degenen die het al wel doen worden gesterkt in hun groene gevoelens en de anderen worden er misschien toe aangezet. Anderzijds heb je nog altijd mensen die graag mappen vullen met papier. Gefrustreerde smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet beetje groen?

Ik hou het op papieren aanrekeningen.

Zo hou ik netjes zelf de controle over mijn  Telenet rekeningen.

Al die papieren reclame  dagelijks incl van Telenet in de bus is ook niet zo groen.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telenet beetje groen?

aanrekening via mial of papier, je hebt toch altijd de controle. die redenering snap ik niet

Petito | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet beetje groen?

Met papieren faktuur,betalen via overshrijving ,kan je het bedrag als er iets niet klopt ,gedeelte waar je niet mee akkoord gaat  niet betalen (uitstel).Geeft in theorie in gevoel van meer kontrole.

Via andere domiciliering  volledig betaald,zal wel in orde komen,maar toch heb ook liever papier,ogen worden slechter al die nummers juist invullen misschien word het tijd om ook over te schakelen.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet beetje groen?

Vandaag email met verontschuldigingen gekregen. Nog een geluk dat dit niet allemaal via papier gebeurd is! Smiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet beetje groen?

Die nummers op de papieren overschrijving heeft Telenet tot vandaag  steeds op voorhand ingevuld.Trouwens dat gaat elke maand automatis.

Waarom moeten we dat nu  na 15 jaar zelf doen.Gaat door die maatregel nu ook de prijs naar omlaag.Man Boos

Ik vind het dikke larie,papier schaad het milieu,OK volledig mee eens,dat ze dan ook maar stoppen met de brievenbussen dagelijks vol  te proppen met reclame.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet beetje groen?

Ik betaal,internet banking ,toch een aantal nummers invullen.

Is niet  alleen deze ,als ik  papier buiten zet  ophalling heb ik een paar dozen.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet beetje groen?

Geef mij maar electronische facturen. Komt binnen, wordt opgeslagen in de juiste map, met een filenaam waarin de datum wordt verwerkt.

Zelfs papieren facturen scan ik in en sla ik op als pdf.

Map Telenet, Eandis, verzekeringen enz.

Automatische back-up van de mappen naar mijn NAS.

Altijd raadpleegbaar en als ik het niet goed kan lezen is de CTRL+ knop de uitkomst.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden