25.024
netweters
|
153.942
antwoorden
|
20.878
vragen
|
Vandaag een email gekregen van Telenet met het verzoek om mijn aanrekening voortaan electronisch te ontvangen in plaats van per brief. Ik doe dit echter reeds 2 jaar via Doccle!! Is de Director Payments en Billing een beetje achterop met zijn informatie misschien? Ik ben nu toch een beetje groen van verontwaardiging!
Niet aan ergeren. De verkoopsdienst moet ook tonen dat ze werken. Het is simpeler naar iedereen een mail te sturen dan eerst uit te zoeken wie al wat doet.
Degenen die het al wel doen worden gesterkt in hun groene gevoelens en de anderen worden er misschien toe aangezet. Anderzijds heb je nog altijd mensen die graag mappen vullen met papier.
Ik hou het op papieren aanrekeningen.
Zo hou ik netjes zelf de controle over mijn Telenet rekeningen.
Al die papieren reclame dagelijks incl van Telenet in de bus is ook niet zo groen.
Met papieren faktuur,betalen via overshrijving ,kan je het bedrag als er iets niet klopt ,gedeelte waar je niet mee akkoord gaat niet betalen (uitstel).Geeft in theorie in gevoel van meer kontrole.
Via andere domiciliering volledig betaald,zal wel in orde komen,maar toch heb ook liever papier,ogen worden slechter al die nummers juist invullen misschien word het tijd om ook over te schakelen.
Vandaag email met verontschuldigingen gekregen. Nog een geluk dat dit niet allemaal via papier gebeurd is!
Die nummers op de papieren overschrijving heeft Telenet tot vandaag steeds op voorhand ingevuld.Trouwens dat gaat elke maand automatis.
Waarom moeten we dat nu na 15 jaar zelf doen.Gaat door die maatregel nu ook de prijs naar omlaag.
Ik vind het dikke larie,papier schaad het milieu,OK volledig mee eens,dat ze dan ook maar stoppen met de brievenbussen dagelijks vol te proppen met reclame.
Ik betaal,internet banking ,toch een aantal nummers invullen.
Is niet alleen deze ,als ik papier buiten zet ophalling heb ik een paar dozen.
Geef mij maar electronische facturen. Komt binnen, wordt opgeslagen in de juiste map, met een filenaam waarin de datum wordt verwerkt.
Zelfs papieren facturen scan ik in en sla ik op als pdf.
Map Telenet, Eandis, verzekeringen enz.
Automatische back-up van de mappen naar mijn NAS.
Altijd raadpleegbaar en als ik het niet goed kan lezen is de CTRL+ knop de uitkomst.