24796
netweters
|
152750
antwoorden
|
20735
vragen
|
We zijn een VZW (meer dan 1000 leden) en nieuwe leden registreren zich op onze website, krijgen daarna een email met verificatielink om de registratie af te ronden.
Blijkbaar blokkeert Telenet sinds gisteren emails van ons aan nieuwe leden die zich inschrijven op onze website, want ik heb ineens een 10-tal nieuwe leden die hun registratie niet afgerond hebben (de bevestigingslink niet aangeklikt hebben). Deze leden hebben allemaal een telenet.be emailadres. Andere leden registreren zonder problemen.
Wij kregen geen enkel bericht van Telenet dat onze mailserver door hen geblokkeerd is of wat dan ook. Het kan toch niet dat Telenet onze emails gewoon niet doorstuurt zonder ons of de nieuwe leden te verwittigen? Ik verwacht een duidelijke reactie van Telenet!
Mvg,
Thomas (Webmaster ... VZW)
Ik zie niet in waarom telenet dat zou doen en zeker al niet als je met een mailserver werkt. Hier ga je geen reactie krijgen van telenet. Dit is een forum voor klanten.
Contacteer hen via facebook, twitter of telefonisch
@Ex-Netweter dat klinkt inderdaad niet goed. We kunnen dit voor jou laten nakijken. Is het mogelijk om ons te contacteren? Je kan dit telefonisch naar onze klantendienst, of via Facebook of Twitter. Mocht het over een business abonnement gaat, kan je best terecht op: 015 33 22 66, voor een residentieel abonnement kan je terecht op: 015 66 66 66. Laat ons zeker ook weten over welk domein het precies gaat.
Groetjes
Stijn
Ik heb dit probleem al aan Telenet gemeld. Ze hebben ons emailadres in hun spamfilter staan en blokkeren alle email naar hun klanten die van ons afkomstig is, zonder ons (of hun klanten) ook maar te verwittigen. Schandalig.
Stel je voor:
- je maakt je lid van een VZW op een website en krijgt geen antwoord van de VZW.
- de VZW registreerd u en stuurt u een bevestigingsemail met login gegevens etc. Maar deze email wordt dus tegengehouden door Telenet zonder verwittiging!
Ik vind dat dit niet kan. Van mij mag Telenet een waarschuwing mee in de titel zetten, iets van "[Potentieel SPAM]". Maar de mail gewoon wissen gaat toch een stapje te ver.
Thomas