Beantwoorden
doggobronco
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet klant worden

Hey,

 

 

Ik ben aan het bouwen en zou graag telenet installeren.

 

Nu vind ik het wel heel jammer dat ik al zoveel moeite moet doen om ergens een vraag te stellen... Als ik telenet bel moet ik een klantnummer opgeven. Dit heb ik nog niet dus geraak ik niet verder in het menu en kan ik niemand spreken. En een e-mailadres om naar te mailen is ook nergens te vinden. De mailformuliers die je kan invullen vragen ook allemaal achter het klantnummer dus daar ben ik ook niks mee. 

 

Maar, mijn vraag dus. 

 

Ik heb zelf al een aftakkabel gelegd van binnen in het huis tot aan de straat. 

Is het mogelijk dat jullie die al komen aansluiten tot aan het distributiepunt, ook al heb ik voor de moment nog geen volledige binnenbekabeling? Dit omdat het distributiepunt bij onze buren ligt, en deze willen hun voortuin afwerken. Maar het zou te gek zijn dat ze hun voortuin nu afwerken, en jullie er iets later weer moeten graven voor de kabel te leggen. 

Dus als jullie die aftakkabel al zouden kunnen komen aansluiten, moet de grond daar niet meer open gegraven worden en kunnen de buren hun afwerking doen. 

 

Het ditributiepunt ligt voor alle duidelijkheid dus aan onze kant van de straat op ongeveer 5-6m van het scheid. De kabel die ik heb gelegd is lang genoeg om tot aan het distributiepunt te geraken. (Kabel is PE14)

 

 

Mvg,

 

Christophe

 

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Telenet klant worden

Zorg er best voor dat jouw buitenkabel in een wachtbuis is geplaatst op een diepte van 60 centimeter.

 Je kan je buitenkabel al laten aansluiten zonder diensten of een binnenhuisinstallatie:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/voorzie-de-buitenbekabeling/

Je kan hiervoor contact opnemen met de Telenet dienst voor nieuwe klanten

op het gratis nummer 0800 66 046 (ma-vr 8:00-20:00, za 9:00-17:30)

igvfer1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vernieuwde WIGO? On a roll... Tien op tien! Handje vol!

Telenet klant worden

Telenet gaat geen graafwerken doen in het voortuintje van de buren. Zoals aangehaald moet je de kabel klaar leggen 60 cm onder de grond in een wachtbuis lang genoeg om aangesloten te worden op het aansluitpunt van Telenet. Vermoedelijk een grijze paddestoel. Graafwerken op de openbare weg (voetpad enz.) zijn voor Telenet. Graafwerken op privédomein zijn voor de klant.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet klant worden

@doggobronco als je nog wat meer informatie zoekt, hier is een handige pdf met alle informatie die je nodig hebt over je installatie.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
doggobronco
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet klant worden

Ok bedankt voor de nummer area57.  Ik zal het morgen via daar eens proberen.

 

0 Likes
Beantwoorden
doggobronco
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet klant worden

@igvfer1 Het is het laatste stukje voor het fietspad ... Eigelijk deel van de gemeente maar iedereen werkt zijn voortuin af tot aan het fietspad Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
doggobronco
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet klant worden

Het nummer 0800 66 046  werkt helaas ook NIET...

Eerste optie om te kiezen is de taal, 2e moet ik mijn klantnummer opgeven ... Handig voor iemand die geen klant is.

 

Misschien toch maar eens naar proximus bellen, want ik krijg telenet via geen enkele manier aangesproken blijkbaar!

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet klant worden


@doggobronco schreef:

Het nummer 0800 66 046  werkt helaas ook NIET...

Eerste optie om te kiezen is de taal, 2e moet ik mijn klantnummer opgeven ... Handig voor iemand die geen klant is.

 

Misschien toch maar eens naar proximus bellen, want ik krijg telenet via geen enkele manier aangesproken blijkbaar!


Dat is vreemd. Best ga je even langs bij een winkel of stuur even een bericht op facebook of twitter.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telenet klant worden

080066666 is het nummer 

als je geen klantennummer hebt kan je ook verder zonder

op facebook aanspreken is nog het gemakkelijkst

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden