Beantwoorden
louagej
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your seventh party! It's your second party! It's your sixth party!

Toch even een dank u voor de Helemaal mee tournee:

Ik had al meer dan een jaar een super-slechte internet verbinding in mijn appartment. Met de eigenaar van het appartementsgebouw had ik hierover al verschillende discussies gevoerd.

De eigenaar beweerde dat het signaal welke binnenkwam in het appartmentsgebouw niet goed was.

Na een controle van een Telenet-technieker (Helemaal mee tournee) van mijn internet-verbinding, kreeg ik van Telenet een kort verslag met daarin de vaststelling dat de aansluiting binnen in het appartment beschadigd was.

De eigenaar van het appartementsgebouw is hierdoor gaan inzien dat hij verantwoordelijk was om deze kabel te vervangen.

Zonder dit verslag waren we waarschijnlijk nog steeds aan het discussiëren wat precies de oorzaak van de slechte verbinding was.

Sinds vorige week kan ik weer zorgeloos surfen... dus  thanks!

Screenshot_2015-11-30-13-09-27.png

 

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toch even een dank u voor de Helemaal mee tournee:

Blijkbaar een Basicnet. Niettemin tof om te horen dat het opgelost is.

Eindelijk begint men bij Telenet klantendienst in te zien dat bij dergelijke klachten er zonder verwijl een technieker moet langs gaan. Al teveel dreigen ze bij de klantendienst met die 85€ en vergeten ze te luisteren en uit te vragen ho het zit bij de klant. Jammer genoeg zitten er bij de technische helpdesk te weinig onderlegde personen of personen die nog nooit een installatie aan huis gezien hebben laat staan dat ze ooit aan huis een probleem hebben opgelost.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden