24770
netweters
|
152562
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo,
Ik heb sinds maandag 7 maart een galaxy s7 edge in bestelling. Er werd beloofd dat die vanaf 16 maart zou geleverd worden. Tot nu nog niets gehoord. Ik merk wel in het online bestelformulier (abo + toestel) dat de leveringsdatum steeds maar achteruit geschoven wordt.
Ik had graag een antwoord dat echt duidelijkheid schept.
Ja, Samsung is in hetzelfde bedje ziek als Apple. Hoge verwachtingen scheppen, leverringen vertragen enz. . Zo creëer je een hype. Truken van de foor en daar lopen de consumenten in.
ga zelf naar een telenetwinkel en ga hem daar halen opgelet alleen in telenetwinkel niet in telenetcentra
Vandaag gebeld met telenetwinkel Roeselare Ooststraat.
Leveringen steeds op vrijdag maar....Vanmiddag komen er enkele S7 gewoon, binnen maar voor de levering van de S7 EDGE hebben ze nog altijd geen concrete bevoorradingsdatum.
"Slimme zakenmannen stellen hun bestellingen veilig en verliezen geen duizenden klanten aan bedrijven die wel tijdig voorraad hebben. " Telenet waar is jullie ondernemerschap naartoe??
Wie eerst voorraad heeft kan eerst verkopen! Zo n grote firma als Telenet mag eigenlijk vroeger voorraad hebben. Hun concurrenten hebben er wel liggen dus. Kijk maar eens rond.
Ik wil enkel een adequaat antwoord van Telenet wanneer dit toestel in de telenet winkels en aangenomen winkels te koop zal zijn en op voorraad zal zijn.
Ik ga hier geen economische doorlichting maken van Telenet hoor.
Graag, per omgaande , een duidelijk antwoord van DE Telenet inkoopverantwoordelijke aub????