24804
netweters
|
152816
antwoorden
|
20742
vragen
|
Telenet streeft steeds naar de beste kwaliteit in producten en diensten om zo zijn klanten de beste ervaring te kunnen aanbieden. Ook in de toekomst willen we hierop blijven inzetten. Om dit te kunnen doen, passen we op 25 januari 2015 een aantal tarieven aan.
Concreet willen we het netwerk versterken en het tv-platform verder vernieuwen, rekening houdend met stijgende auteursrechten en zenderkosten. En dit zonder de klantenservice uit het oog te verliezen.
Een sterk netwerk en innovatieve technologieën, vandaag & morgen.
Telenet investeert permanent in zijn netwerk, om mee te evolueren met de veranderende noden en om zo kwalitatief internet te kunnen blijven aanbieden.
Voortdurende vernieuwing van het tv-platform.
De voorbije jaren hebben we sterk gefocust op nieuwe technologieën voor tv-kijken op verschillende toestellen (televisie, computer, tablet en smartphone), en dat blijven we doen.
Toegenomen kosten voor de auteursrechten en stijgende zenderkosten.
Een sterke klantenservice verder ontwikkelen
Daar hebben we de afgelopen jaren hard aan gewerkt, en willen we verder verbeteren. Daarom blijven we investeren in een sterke klantenservice.
Beste,
Help mij want ik snap nog steeds niet waarom ik 3,00 euro / maand meer moet betalen?
ps. Voor wie nog in oude Belgische frankskens gerekend heeft 3,00 euro = meer dan 120 frank.
Ik heb zojuist de mail ontvangen " Hoe we jou de beste prijs/kwaliteit garanderen " .
Daarin staat uitgelegd wat telenet allemaal doet om de extra drie euro per maand te verrechtvaardigen.
Echter, er staat volgens mij niks nieuws bij.
Zo is het toch verplicht om de beste prijs aan het profiel van de klant aan te bieden.
Wi-Fi, Triiing, Yelo Play, dat bestaat allemaal reeds langere tijd.
Blijven alleen die gratis check-ups ( waar men dan 3,00 euro/maand voor aanrekent en ze dus weer niet gratis zijn ).
Ook al rekent men daar maar 0,01 eurocent voor aan, dan is het niet gratis meer, toch ?
Akkoord, men is bezig nieuw personeel aan te werven.
Maar kost dat ( het aantal telenetklanten x 3,00 euro/ maand ) ?