25.010
netweters
|
153.856
antwoorden
|
20.867
vragen
|
De Telenet website (en aanverwanten, oa ook MijnTelenet) gedragen zich sinds een paar weken raar op mijn laptop. De menu items rechtsbovenaan vertonen accolades en stukken code en werken ook niet zoals het hoort. Ik kan niet naar accountbeheer of zoeken in de website.
Als ik de Chrome plugin Ghostery afzet werkt alles wel terug. Vroeger was er geen probleem op de website als deze plugin actief was. Wat is er veranderd? Waarom werkt de website nu ineens niet meer zonder tracking informatie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Iets veranderd aan die Chrome plugin? Want een keer dat je dergelijke dingen geinstalleerd hebt doen die hun zin. Leuke dingen maar niets voor niets en je weet niet wat ze allemaal doen.
geen update gehad voor zover ik weet... en op andere sites werkt alles nog zoals vroeger. (of nog altijd niet zoals vroeger )
Ik heb het ook gemeld bij Ghostery, maar ook nog geen antwoord van hen...
Dit is het antwoord wat ik gekregen heb van Ghostery en het is ook de oplossing voor het probleem:
Thanks for reaching out to Ghostery! With all of the information you provided, I managed to replicate the issue on my end. Try allowing the "Adobe Test & Target Tracker" and it should fix your problem as this tracker is generally used for website design.
Conclusie: Telenet website werkt inderdaad niet zonder deze Adobe tracking informatie...