24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hoi,
Kan je eigenlijk Wigo nemen (wat ik al heb), maar dan zonder vaste telefonie ? De enigen die op de vaste lijn bellen zijn marketeers....
PS : en heeft het opzeggen van de vaste lijn ook financiële gevolgen voor de aanrekening (bv: een bundelvoordeel dat verdwijnt)
Mvg,
Kristof
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb nog nergens iets gelezen over die mogelijkheid. WIGO is een pakket met telefoon erin, en als je bij Telenet iets uit een pakket wil verwijderen kom je meestal duurder uit...
Om uitsluitsel te krijgen kan je best Telenet zelf contacteren (helpdesk bellen of bij een winkel langsgaan).
@BertXL schreef:Ik heb nog nergens iets gelezen over die mogelijkheid. WIGO is een pakket met telefoon erin, en als je bij Telenet iets uit een pakket wil verwijderen kom je meestal duurder uit...
Truuk van Telenet,ze willen aan elk produkt verdienen,ik heb de vastetelefoonlijn gewoon uitgetrokken.
Dat was wat ik ook al dacht, omdat er op mijn rekening op bepaalde regels : "bundelvoordeel' staat.
Eigenlijk is de enige mogelijkheid inderdaad gewoon de stekker uittrekken en toch een abonnement blijven houden.... echte Kafka, maar zo kennen we Telenet 🙂
Alleszins bedankt om mijn vrmoeden te bevestigen.
stekker uittrekken is wel drastisch, niet?
je kan ook gewoon niet opnemen? het geluid stil zetten? ....
of eens bellen in de daluren ..... dan heb je toch lekker eens gratis gebeld 🙂
maar idd ..... de trukendoos ...
is dit geen soort van koppelverkoop? is dit legaal?
@Ex-Netweter schreef:stekker uittrekken is wel drastisch, niet?
je kan ook gewoon niet opnemen? het geluid stil zetten? ....
of eens bellen in de daluren ..... dan heb je toch lekker eens gratis gebeld 🙂
maar idd ..... de trukendoos ...
is dit geen soort van koppelverkoop? is dit legaal?
Als je het niet wil dan moet je het toch ook geen stroom laten verspillen?
En neen dat is niet illegaal dat is een pack waardoor je korting krijgt je bent niet verplicht om dat te nemen. (Een pack is trouwens goedkoper dan alles apart zonder vaste lijn.)