Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Zij er nog Windowsphone gebruikers die alle Telenet apps zouden willen kunnen gebruiken???

 

Momenteel staan we quasi in de kou omdat Telenet enkel apps voor Android en IOS ter beschikking stelt.

Ook wij willen graag gebruik maken van TRIING, e.d. 

 

Meld jullie hieronder, als we met genoeg zijn wordt er misschien wat vaart achter gezet.

31 reacties
Fabian
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! Pageturner!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Triiing voor windows phone zou handig zijn temeer daar we 2 windows phones kochten met toestelkorting bij telenet, dus beste TELENET doe er aub iets aan.

mv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! Primeur!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Telenet staat voor vooruitgang en technologische mogelijkheden. Niet voor beperkingen. En dit voor iedereen.

 

TRIING ... TRIING ... TRIING ... Hallo Telenet ... TRIING ... TRIING ... TRIING ... 

caliban35
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Uit de Telenet mail di ik zonet kreeg: Telenet staat voor vooruitgang en technologische mogelijkheden. Niet voor beperkingen. En dit voor iedereen.

 

Zolang ze geen Windows devices ondersteunen is die zin een leugen, gezien ze de extra voorselen zoals Triiing slechts voor een beperkt publiek aanbieden.

 

Telenet, put your money where your mouth is

gatoula
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ja ik wil de telenet apps en de mobistar apps en de belfius apps en alle andere boeiende en handige apps die nu enkel voor android gebruikers zijn weggelegd!!

0 Likes
Beantwoorden
gatoula
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Blij dat er iemand met kennis van zaken de doorzichtige smoesjes van Telenet kan weerleggen.  Heel fijn al die interessante apps...als je ze tenminste kan gebruiken op een Windows Phone. Mobistar is overigens in hetzelfde bedje ziek.  Ze promoten een Windows Phone, lappen je een contract aan je been en achteraf blijkt dan dat al die leuke apps niet werken.  Hoe noemen we dit soort verkoopsgedrag?? Zullen we Testaankoop erbij halen!

micheldemeyer
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Tja ik ontdek vandaag voor het eerst dit Forum. Ik sluit mij over de ganse lijn aan bij de talrijke reacties rond niet aanbieden van o.m. TriIng aan Windows phone gebruikers.

In juli 2014 uitte ik hierover mijn ongenoegen. Zoals blijkbaar zoveel anderen kreeg ik een -uiterst beleefd - antwoord  dat neerkwam op het komt er alleszins doch graag nog eventjes geduld met als hoofdargument het bescheiden marktaandeel van Windows phone.

 

Deze week kroop ik nog maar eens in mijn pen om te vragen hoelang Telenet nog zinnens was Phone gebruikers 'aan het lijntje te houden'  en eveneens te vragen of het niet aa

 

micheldemeyer
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Tja ik ontdek vandaag voor het eerst dit Forum. Ik sluit mij over de ganse lijn aan bij de talrijke reacties rond niet aanbieden van o.m. TriIng aan Windows phone gebruikers.

Begin juli 2014 uitte ik hierover mijn ongenoegen. Zoals blijkbaar zoveel anderen kreeg ik een -uiterst beleefd - antwoord  dat neerkwam op ; het komt er alleszins doch graag nog eventjes geduld met als hoofdargument het bescheiden marktaandeel van Windows phone.

 

Deze week kroop ik nog maar eens in mijn pen om te vragen hoelang Telenet nog zinnens was Phone gebruikers 'aan het lijntje te houden'  en eveneens te vragen of op de site en reclames niet kon worden beklemtoond dat Triïng er NIET is voor deze gebruikers.

Op de eerste vraag kreeg ik een inhoudelijk identiek antwoord als 8 maand geleden. Ik vrees dat het een ezelsdracht wordt.  

Wat betreft het tweede wordt mijn aandacht gevestigd op de passage 'Wat heb je nodig voor Triing' op de telenet site. En inderdaad daar wordt geen gewag gemaakt van Windows phone. Een aandachtig en technisch beslagen lezer kan het dus vinden. Ik betreur dat dit niet beter in de verf wordt gezet en betreur nog veel meer dat Triïng er nog altijd niet is en men zich niet durft te engageren tegen een bepaalde datum zodat ook wij niet langer worden achtergesteld.

Zou het kunnen dat de ontwikkeling van deze app zo zwaar doorweegt op de bugetten van Telenet dat wordt gevreesd voor nieuwe prijsaanpassingen?

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Wat Telenet zegt is waar er zijn heel weinig ontwikkelaars om apps te maken en daarom duurt dat lang.

Ook moet je kijken naar marktaandeel Windows iPhone heeft amper 3% Android 84 en los 12
Daarom worden eerst apps voor Android en los gemaakt.

En Proximus (Belgacom) heeft ook nog niet zo lang apps voor Windows iPhone dat is pas sinds enkele maanden
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Over dat marktaandeel van Windowsphone, lees misschien DIT een keer en DIT

 

Windows 10 lijkt veelbelovend en zal ongetwijfeld een bijkomende boost geven aan Windowsphone. Er spelen vast andere strategische redenen waarom Telenet geen Windowsphone apps laat onwikkelen of met grote vertraging uitrolt.  Maar een Telecom operator die dit OS negeert schiet op termijn ongetwijfeld meermaals in eigen voet en dat gaat heel erg pijn doen.  Een bedrijf dat pretendeert met zijn klanten te overleggen en naar hen te luisteren kan zich zo'n houding niet blijven permiteren. Klanten zijn mondig en laten zich niet langer met een kluitje in het riet sturen.  Het gele bloed van de Telenet medewerkers belooft 500 klantenbezoeken per dag. Als ze bij mij aankloppen weet ik echt wel wat te vertellen over de discriminatie van de Windowsphone gebruiker door hun bedrijf.

 

Intussen kunnen we vrijelijk gebruik maken van dit forum om het probleem maximaal onder de aandacht te brengen en te houden. Ooit zal een of andere CEO zijn of haar oog wel vallen op dit item.

Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Hey @kermax ,

 

De informatie welke eerder is geplaatst door @wvds is correct. Bij de ontwikkeling van onze gratis apps wordt er steeds gekeken naar welke platformen het meest door onze klanten gebruikt worden. Tot nu toe is dit nog steeds Apple en Android.

 

Momenteel is er geen nieuwe informatie gekend over de mogelijke beschikbaarheid van de Triiing app voor Windows Phone. Mocht er mocht er nieuws zijn, kan je er zeker van zijn dat we het doorgeven.

Sebas

0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Dag Sebas,

 

Tof dat jij als Telenet woordvoerder reageert op dit item, dat weet ik te waarderen.  Dan ben jij het ideale klankbord om de terechte verzuchtingen en opmerkingen van de groeiende groep Telenet klanten - die zich achtergesteld voelen en worden omdat zij Windowsphone gebruiken -  onder aandacht te brengen van jullie marketing-  en communicatieverantwoordelijken. 

 

Ik hoop dat er nog vele lotgenoten heel lang op deze spijker gaan blijven hameren tot zij dezelfde service voor hetzelfde geld ontvangen als alle andere klanten. Het is dus geen kwestie van nieuws door te geven als er wat veranderd is, het is kwestie van ervoor te zorgen dat er wat veranderd. Simpel toch voor een bedrijf als Telenet? 

 

Op de duur zou men nog de indruk krijgen dat Telenet niet geïnteresseerd is in de groep van klanten met een Windowsphone en dat het bedrijf het de moeite niet vindt om de kosten ervoor te maken. Dat toe te geven zou pas kleur bekennen zijn.

PatriciaN
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your second party! It's your sixth party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

De Belfius app is er !!!

0 Likes
Beantwoorden
peterH
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik wil de vraag naar windows 10/phone zeker steunen, zeker met w10 gaan meer mensen dit gebruiken. ikzelf ga alles naar w10 overzetten, bv tablet met android is ook niet alles, ik heb nu 4.0.4. (samsung) en kan zelfs niet mer upgraden, zelfs al wil ik ervoor betalen, wordt als het ware gegijzeld door samsung.

Dus liever alles naar windows.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?


@peterH schreef:

Ik wil de vraag naar windows 10/phone zeker steunen, zeker met w10 gaan meer mensen dit gebruiken. ikzelf ga alles naar w10 overzetten, bv tablet met android is ook niet alles, ik heb nu 4.0.4. (samsung) en kan zelfs niet mer upgraden, zelfs al wil ik ervoor betalen, wordt als het ware gegijzeld door samsung.

Dus liever alles naar windows.


Lol natuurlijk kan je upgraden als je ervoor wilt betalen. Je kan een nieuwe gsm kopen 😉

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
peterH
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Spoiler
 

Lol, inderdaad dat wil samsung, tablet 3 jaar oud, +500 euro.....en weg met die rommel want ik heb al 1 upgrade gekregen van 3.2 naar 4.0.4, wat een luxe en service Smiley Verrast

Spoiler
 
0 Likes
Beantwoorden