24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee.
Voetbal.
België: Alle wedstrijden van de Jupiler Pro League en het beste van de Beker van België.
Engeland: Premier League
Duitsland: Bundesliga
Nederland: Eredivisie
Europa League
kwalificatiewedstrijden voor Euro 2016.
Weeral geen juiste informatie:
Het Italiaans voetbal zit de volgende seizoenen bij Eleven Sports. Deze zender heeft een overeenkomst met Proximus (maar niet exclusief!).
Telenet zou nog steeds in gesprek zijn.
Als jij beweert dat Telenet nog in gesprek is over Eleven sport.
Graag Bron van Telenet zelf.
Waarom heeft Telenet die voetbal zenders verwijderd uit hun eerdere aanbod die Eleven wel aanbied..Antwoord daar eens op.
Geachte,
Hoe zit dat met het Italiaans voetbal op telenet?
Ik heb juist naar de supercoppa gekeken tussen Juventus en Lazio, ik weet dat deze wedstrijd niet dezelfde tv-rechten heeft als de serie a.
Dus mijn vraag luidt omdat deze wedstrijd wordt uitgezonden betekent dat dat de serie a ook doorgaat op telenet of niet?
@robatoras schreef:Nee.
Voetbal.
België: Alle wedstrijden van de Jupiler Pro League en het beste van de Beker van België.
Engeland: Premier League
Duitsland: Bundesliga
Nederland: Eredivisie
Europa League
kwalificatiewedstrijden voor Euro 2016.
@robatoras
Ik zou eens kijken op de pagina van Play Sports op facebook.
In elk bericht daar wordt wel verwezen naar gesprekken met ESN
En wat je bedoelt met verwijderde zenders is mij niet echt duidelijk.
Wanneer je verwijst naar het niet meer uitzenden van Italiaans of Frans voetbal, dan is het antwoord simpel. Ze hebben gewoon de rechten niet meer.
@massimo
De rechten van Italiaans voetbal zit bij een nieuwe speler 'ESN' die onder de noemer 'Eleven Sports' 2 nieuwe zenders heeft gelanceerd.
De naam komt Proximus mooi uit, want iedereen denkt nu dat deze rechten opnieuw bij Proximus zitten.
Niet dus, wel heeft Proximus voorlopig als enige een deal met ESN voor het verspreiden van hun 2 zenders.