Beantwoorden
EddyD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! It's your second party! It's your sixth party!

additionele SIM kaarten

In juli zijn we met ons gezin overgestapt naar WIGO. Mijn jongste dochter en ik hadden nog geen abonnement op mobiele telefonie bij Telenet, dus hebben we onze nieuwe SIM kaarten ontvangen en geïnstalleerd. Enkele dagen geleden heb ik ontdekt dat we elk nog één envelop met telkens een SIM kaart hadden ontvangen.Nu ben ik in de war. Is dit een fout - of is het normaal reservekaarten te krijgen...? Bedankt!
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7793
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

additionele SIM kaarten

Dat is iets dat de klantendienst kan bekijken. Zij kunnen nakijken welke kaarten geactiveerd zijn en welke niet.

Daarom een blijvende goede raad. Ga naar een shop of Center als je een nieuw mobiel abonnement wil, of een overdracht naar telenet. Je kan daar je wensen direct duidelijk maken (man/vrouw tot man/vrouw) en je stapt buiten met de juiste sim kaarten en een paar uur later is alles in kannen en kruiken. Voor een totaal nieuw nummer zelfs binnen de 5 minuten na het afsluiten van het contract.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.