Beantwoorden
Ex-Netweter

controle over WIGO

waarom neemt telenet de volledige controle over van de klant als die overstapt op WIGO.

Misschien even verduidelijken.

Wij hebben nu een whoppa + een king en een kong bij telenet .daarbij een 10 euro abbo enkel bellen zonder data.

limiet ingesteld bij de king 0 euro Extra verbruik (buiten abonnement)

bij de kong 5 euro Extra verbruik (buiten abonnement)

dat geeft een prijs van 110 a 125 euro per maand bij telenet + 10 euro elders

Een WIGO zou een prima optie zijn voor mijn familie maar heeft 2 nadelen .

we hebben 3 simlaartjes maar 2 daarvan hebben data nodig en ik moet de data vedelen onder elke sim in WIGO. dus 1 +4 +0 dat zou ik willen maar is blijkbaar niet mogelijk.

Als de mobiele data  op is kan ik als klant zelf niet meer beslissen op is op en dat is een stap terug in de tijd .Ik ben niet bereid om extra te betalen als 1 persoon over  de datalimiet gaat.

Wat is de reden van telenet om de klant elke bescherming van zijn geldbeugel af te nemen.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

controle over WIGO

@Ex-Netweter schreef:

Wat is de reden van telenet om de klant elke bescherming van zijn geldbeugel af te nemen.

Die vraag kan je alleen maar aan Telenet zelf stellen...

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

controle over WIGO

Dat vind ik een terechte vraag.

- waarom een minimum van 1GB toekennen aan een sim, als je er alleen maar mee gaat bellen (niet elke GSM is een smartphone)

- waarom niet mogelijk om verbruik te beperken als data op is (wel mogelijk bij King/Kong). Je kan enkel herinneringen instellen.

De echte reden is wellicht commercieel ...

0 Likes
Beantwoorden