waarom neemt telenet de volledige controle over van de klant als die overstapt op WIGO.
Misschien even verduidelijken.
Wij hebben nu een whoppa + een king en een kong bij telenet .daarbij een 10 euro abbo enkel bellen zonder data.
limiet ingesteld bij de king 0 euro Extra verbruik (buiten abonnement)
bij de kong 5 euro Extra verbruik (buiten abonnement)
dat geeft een prijs van 110 a 125 euro per maand bij telenet + 10 euro elders
Een WIGO zou een prima optie zijn voor mijn familie maar heeft 2 nadelen .
we hebben 3 simlaartjes maar 2 daarvan hebben data nodig en ik moet de data vedelen onder elke sim in WIGO. dus 1 +4 +0 dat zou ik willen maar is blijkbaar niet mogelijk.
Als de mobiele data op is kan ik als klant zelf niet meer beslissen op is op en dat is een stap terug in de tijd .Ik ben niet bereid om extra te betalen als 1 persoon over de datalimiet gaat.
Wat is de reden van telenet om de klant elke bescherming van zijn geldbeugel af te nemen.