24796
netweters
|
152751
antwoorden
|
20735
vragen
|
wij hebben sedert vrijdag een nieuwe aansluiting op een tweede verblijf en hebben daar een telenet-login en paswoord voor gekregen.
ik wou inloggen om dit te wijzigen maar inloggen lukt dus niet, ik krijg melding "paswoord niet correct".
als ik dan aanklik paswoord vergeten om een nieuw te kunnen aanmaken krijg ik de melding "je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden".
hoe moet ik dit oplossen ?
Vermoedelij zal je aansluiting nog niet helemaal doorlopen zijn bij Telenet. Kan soms enkele dag duren. Probeer het maar eens opnieuw. Anders eens bellen naar de klantendioenst om je juiste login te kennen (soms schrijven de installatietechniekers heel onduidelijk ) en dan opnieuw proberen door eventueel een nieuw paswoord aan te vragen.
ja, maar de login is blijkbaar juist, het bericht is dat het paswoord niet juist is en als ik een ander probeer aan te maken via paswoord vergeten krijg ik bericht dat dat niet automatisch verwerkt kan worden ........
maar ik heb zo'n login gekregen van telenet, nl ac en dan een paar cijfers. Hij heeft dat op 2 verschillende plaatsen op het de kaart genoteerd dus ik ga er van uit dat de login correct is.......
Heb dit jaren geleden ook meegemaakt,heb telenet technische dienst gebeld.
Die hebben mij een nieuw paswoord gegeven en werkte direkt.
Klantendienst bellen en vragen of de activatie van het internet al door gelopen is. Die brave jongen of meisje kan dit direct zien op zijn scherm. Als het daar nog op installatie staat dan heb je pech en dan moet de achterliggende dienst dat er door halen. Nu doen kan nog tot 22u.