Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Kan men enkel een internet abonnement nemen i.v. b.v. een tv. abonnement? of internet + gsm? Want ik heb iets gevonden waar ik zonder schotel naar meer dan 2000 zenders kan zien; tevens heb ik daar ook  de Nederlande commerciëele zenders bij en ook die van andere landen overal yer wereld.

0 Likes
Beantwoorden
35 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

Alsjeblieft 🙂
https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/internet/
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

Nog een beetje info:
Je kan geen pack nemen met alleen internet+gsm er zijn wel packs met internet+tv of normale packs.

Het is mogelijk om alles apart te nemen.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Weet jij soms een oppeator war je internet enkel kan krijgen? Want ik zou het enkel nodig hebben om te streamen.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet


@mvd09111966 schreef:
Weet jij soms een oppeator war je internet enkel kan krijgen? Want ik zou het enkel nodig hebben om te streamen.

Telenet.

Je kan perfect internet only hebben. Enige voorwaarde: Een kabelaansluiting. Dat wil zeggen een pikzwarte dropkabel die vanaf het aansluitpunt op straat (grijze paddestoel, muuraansluiting of paalaansluiting) naar binnen in je huis loopt waar ze dan de netwerk verdeler ende modem kunnen aansluiten.

Heb je dit al dat bespaar je op de kabelaansluiting. Je bent totaal niet verplicht om een TV aansluiting of telefoonaansluiting of GSM abonnement te nemen.

Je zal wel eventuele installatie en activatiekosten moeten betalen.

zie: https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Kabelbrochure_E16.pdf

 

Voor de tarieven van internet kan dit gaan van een kleine 28 euro tot ?????  voor een businessabonnement.

Voor particulieren vind je hier de prijslijst: https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/internet/



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

bedankt, maar het wordt op den duur te duur dat je evengoed van operator verandert en een schptel zet.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@mvd09111966 hangt er vanaf welke snelheid je wilt Proximus kan maximaal 90-100 mbps geven terwijl Telenet gegarandeerd u 200 kan geven. (Mits een marge meestal 180-200)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

internet


@Arthur2 schreef:
@mvd09111966 hangt er vanaf welke snelheid je wilt Proximus kan maximaal 90-100 mbps geven terwijl Telenet gegarandeerd u 200 kan geven. (Mits een marge meestal 180-200)

Gemiddeld 193Mbps down en 19,4Mbps up Fibernet200 internet only

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Ik heb play-more al buiten gegooid. Heb enkel nog geen beeld want die software downloaden is niet zo eenvoudig; zal misschien aan mij liggen. Als ik beeld heb kan ik misschien ook het voetbal weg doen, want er zijn verschillende competities te zien dus ik veronderstel dat van ons ook.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@robatoras ik kan je afbeelding niet zien
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet


@mvd09111966 schreef:
bedankt, maar het wordt op den duur te duur dat je evengoed van operator verandert en een schptel zet.

Uiteraard heb je met een schotel meer zenders (vooral als je behoefte hebt aan zenders waar je zelfs geen klank voor nodig hebt Smiley LOL ) Maar als je ook de Vlaamse zenders wil zal je ook een abonnement moeten hebben en dat kost ook zo'n 13 euro per maand, dacht ik.

tel daarbij een goede internetverbinding en je weet welke kostprijs.

En video streamen kost nu eenmaal veel bandbreedte. En zolang je er maar alleen gebruik van maakt zal je meestal voldoende hebben aan een lijntje met 30 Mbps en vrije download (al is dat meestal beperkt tot 300 à 400 GB per maand, FUP) en kom je ook in de problemen als je elke dag 3 tot 5 uur streamt in hoge kwaliteit.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

internet


@Arthur2 schreef:
@robatoras ik kan je afbeelding niet zien

Telenet heeft vandaag al 240/30Mbps

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@robatoras weet ik maar dat is alleen business en veel te duur IMO 😛
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Ik heb nu dus dat kastje  heb er gisteren aan bezig geweest maar omdat het dus iets van nederland is zijn die meeste Nederlanders ook handiger in gebruik met die software; Ik heb nu al een dere beeld op mijn scherm gekregen maar daar waren over het hele beeld horizontale brede lijnen. Die niet beefden; Dus geen storingen denk ik; Het is trouwens een 4k kastje. Eigenaardig is wel dat je bv. NPO niet kan nemen omdat die zender binnen jouw grondgebiet valt; Maar wel één van Japan of Honduras. Normaal kan je wel gemakkelijk meer dan 2000 aznders nemen, ik heb het dan ook genomen omdat ik geen plaats heb om een schotel te plaatsen en een eenmalige kost van een jaar of half jaar betaal. dus goedkoper dan Telenet; Maar na komt het even duur uit, enkel heb ik de commerciëele Hollandse en andere buitenlandse zenders er bij.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

internet

Als ik mag vragen  welk kastje,merk-model heb je het over.

0 Likes
Beantwoorden