Beantwoorden
teodoor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Pionier Primeur!

klantenservice faalt na checkup

Telenet checkup gehad, switchen vervangen door sneller exemplaar, stekkers coax vernieuwd: tevreden!

De wifi ontvangst kon in de living beter: ik kreeg een bon toegestuurd via mail voor een access point aan te kopen. Raar dat men bij een checkup dergelijk apparaat niet bijheeft?

Hier begint de miserie.

 

De technieker die de checkup uitvoerde zei dat ik deze kon afhalen in een telenet center in de buurt. In mijn geval was dit electromic in Geel. Na een uur aanschuiven vertelde de man achter de toog me vriendelijk dat de bon enkel in een telenet winkelpunt kon gescand worden. Zij konden me niet verder helpen.

 

Licht gefrustreerd belde ik de volgende dag naar de klantendienst en legde mijn probleem uit. Zij verwijzen mij uiteindelijk door naar een telenet winkelpunt in Herentals.

 

Op weg naar Herentals dus: midden in het centrum, parkeerticket kopen, wandelen en weer lang aanschuiven (de solden hebben blijkbaar succes). Ook daar hetzelfde probleem: zij kunnen niets doen met de bon die telenet mij heeft toegestuurd. Het is dan half zes en de man achter de toog kan niemand meer contacteren. Ik geef mijn gsm nummer zodat hij mij terug kan contacteren de volgende week. Na een week heb ik nog steeds niets gehoord. Als ik naar de winkel bel nemen zij niet op.

 

Dus terug naar de klantendienst bellen en heel het verhaal terug uitleggen. De man aan de telefoon vraagt even geduld te hebben zodat hij kan overleggen met zijn collega. Na een kwartier muziek luisteren krijg ik een melding om iets in te spreken in het antwoordapparaat: ik zeg dat hij mij terug kan contacteren via de vaste lijn en geef mijn telefoonnummer. Ook hier na een week nog steeds geen reactie.

 

Zeer teleurgesteld in de klantenservice en nog steeds geen oplossing.

Dit allemaal voor een access point van 100€ met korting.

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

klantenservice faalt na checkup

Als je niet tevreden bent kan je gratis bellen  naar dit nummer Bel 0800 60 779 

0 Likes
Beantwoorden
teodoor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Pionier Primeur!

klantenservice faalt na checkup

telefoneren had ik reeds 2X gedaan en hielp niet om mijn probleem op te lossen.

 

Ik heb uiteindelijk bovenstaande tekst naar de klantendienst gemaild onder de rubriek 'dienstverlening niet in orde'.

Ben binnen de 2 dagen gecontacteerd door een medewerker en een oplossing gevonden waar ik mij in kon vinden.

 

 

Maxius2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

klantenservice faalt na checkup

In the end, telenet supplies us with everything we need
0 Likes
Beantwoorden