Beantwoorden
Ex-Netweter

opzeggen abonnement

Wat kost het opzegdn van whoppa bij overstap naar andere provider? Wat met de modem?
0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

opzeggen abonnement

Bedankt voor de info
0 Likes
Beantwoorden

opzeggen abonnement

Waarom moet er zo véél tralala aan gemaakt worden om op te zeggen ??? Waarom de mensen nog eens lastig vallen met telefoneren en dan nog eens moeten opzeggen via klantenformulier.?

(wat trouwens niet gaat) na twee pogingen krijg ik nog  steeds "foutmelding ... probeer het later nog eens"Smiley Boos

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

opzeggen abonnement

Dan bel je toch gewoon 015 66 66 66

Zeg jou abonement op en klaar is kees.

0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

opzeggen abonnement

Ik heb Internet vaste telefoon mobiel en tv maar we willen graag vaste telefoon weg. Want die gebruik der belt niemand Beterschap op de vaste telefoon dus ik kan wel de telefoon kabel uittrekken en klaar
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

opzeggen abonnement

Vaste telefoon wordt amper gebruikt dus kan ik de kabel uittrekken of toch niet want met Internet mobiel en tv vindt ik al genoeg dus die vaste telefoon uit het abonnement
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

opzeggen abonnement

@benny12 schreef:
Vaste telefoon wordt amper gebruikt dus kan ik de kabel uittrekken of toch niet want met Internet mobiel en tv vindt ik al genoeg dus die vaste telefoon uit het abonnement

Als je eens  gaa kijken andere thread"hoe zeg ik mijn vast tel nr op".

Naargelang je abbo kan het zijn dat je in feite niet goedkoper of toch niet het bedrag dat je denkt uit te sparen  met deze  aanpassing verandering.

Simpel gezegd  ga naar telenet site neem de diensten die je wenst en  tel op vergelijk.

0 Likes
Beantwoorden