24818
netweters
|
152928
antwoorden
|
20752
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarom moet er zo véél tralala aan gemaakt worden om op te zeggen ??? Waarom de mensen nog eens lastig vallen met telefoneren en dan nog eens moeten opzeggen via klantenformulier.?
(wat trouwens niet gaat) na twee pogingen krijg ik nog steeds "foutmelding ... probeer het later nog eens"
Dan bel je toch gewoon 015 66 66 66
Zeg jou abonement op en klaar is kees.
@benny12 schreef:
Vaste telefoon wordt amper gebruikt dus kan ik de kabel uittrekken of toch niet want met Internet mobiel en tv vindt ik al genoeg dus die vaste telefoon uit het abonnement
Als je eens gaa kijken andere thread"hoe zeg ik mijn vast tel nr op".
Naargelang je abbo kan het zijn dat je in feite niet goedkoper of toch niet het bedrag dat je denkt uit te sparen met deze aanpassing verandering.
Simpel gezegd ga naar telenet site neem de diensten die je wenst en tel op vergelijk.