24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Hallo iedereen,
Ik ben enkele maanden geleden te weten gekomen dat ik recht heb op sociaal tarief. Ik vind hier echter niets van terug op de site hoe dit aan te vragen. Ik heb reeds een mail naar telenet zelf gestuurd, maar heb hier tot heden geen antwoord op gekregen terwijl hij in oktober verstuurd is. Kan iemand mij vertellen hoe je dit moet aanvragen en welke stappen je hiervoor moet ondernemen, want als ik zelf naar telenet moet bellen, hang ik waarschijnlijk weer zo lang aan de telefoon dat mijn belminuten erna op zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit zal je ongetwijfeld verder helpen :
http://klantenservice.telenet.be/support-categories/telenet-voor-mij/sociaal-tarief
Grts.
Pathfinder.
Dank je,
met de beste wil van de wereld: ik had het niet gevonden! Bedankt!
Graag gedaan 🙂
Grts.
Pathfinder
Voor een sociaal tarief aan te vragen, moet je bij het BIPT zijn via deze link vind je meer info
http://www.bipt.be/nl/consumenten/contact daar vind je alle info.
Het is geheel inkomensafhankelijk en wordt niet zo gemakkelijk toegekend.
Ik vind het stijlloos van Telenet dat ze je geen antwoord gegeven hebben, maar volgens mij werken ze daar veel met externen, zoals callcentra en wat geven die om een klant van Telenet ?
Veel succes met je aanvraag hoor !
Ronald
Sjaakie,
Ik had deze vraag reeds beantwoord...
Zie enkele berichten hoger...
Grts. Pathfinder.
Ja Soory, ik had niet verder gekeken als mijn neus lang is en reeds het bericht gepost toen i as de reacties zag.
Geen probleem Sjaakie.
Grts. Pathfinder.
Hey elske,
Super dat je geholpen werd!
Flag je het antwoord ook als oplossing? Zo vinden anderen het ook sneller terug bij vragen 😉
Groetjes,
Thaïs
Ik raak al 2 dagen niet binnen bij 015/666666 of 080066051 !
Kan ik dat sociaal tarief niet per mail aanvragen of per brief ?