Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

Verleden week kreeg ik telefoon, van Telenet? Als service voor de vaste klanten, zouden ee een technicus langs sturen om bij ons al de verbindingen na te zien. Die technicus zou vandaag tussen 8 en 13 uur langs komen. Nu blijkt bij nazicht van mijn telefoongesprekken dat er vanaf een privenummer gebeld werd. Heb deze ochtend naar Telenet gebeld en er zou geen afspraak met mij gemaakt zijn. Mijn vraag is nu, wie of wat en of ik vandaag iemand kan verwachten? En hoe kan ik, als er iemand komt verifiëren of die echt in opdracht van Telenet komt?
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

telenet afspraak

Je kan steeds de badge vragen van de telenet medewerker

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

Het is opgelost, de technicus is langs geweest. Telenet krijgt blijkbaar veel foutmeldingen van mijn installatie, hij heeft dit laten zien op mijn TV. Alles is uitgemeten en blijkbaar is de coax die van de Telenet aansluiting, op straat, naar binnen komt versleten. Nu moet ik zelf een nieuwe kabel leggen van de straat naar binnen en dan bellen, dan komen ze hem terug aansluiten. Blijkbaar is de computer bij telenet, als je belt niet altijd op de hoogte van afspraken.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

Heb deze namiddag een nieuwe coax ingegraven, nu komen ze hem donderdagnamiddag terug aansluiten.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

Ze hebben net de, heraansluiting nieuwe drop, komen doen. Alle problemen opgelost.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

Mooi !

Zo heb je weer goeie diensten en probleem opgelost 🙂

Grts.

Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet afspraak

dit wil lukken, ik heb exact hetzelfde voor,hier is telenet ook langsgeweest om als goede klant alles eens na te zien enkel de technieker wist eerst niet wat hij moest komen doen !!!!

Na alles te hebben uitgemeten kwam die man tot de conclusie dat de coaxkabel versleten is en er een nieuwe moet gelegd worden van binnen tot aan de straat maar zelf was ik niet thuis dus weet ik niet tot hoever ik die kabel moet trekken  en de technieker heeft ook niets getoont, moet die dan getrokken worden van binnen tot aan de buitengevel of  tot aan de elctriciteitspaal aan de overkant van de straat want bij ons ligt alles van kabels dus ook de coax nog bovengronds plus als we die opbellen om aan te sluiten wat is het kostenplaatje hiervan ?

0 Likes
Beantwoorden