Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet mijn rug op!

vandaag in 2016 krijg ik te horen dat er een rekening openstaat van 2005 in de tijd dat ik aan het scheiden was en op het adres van mijn exvrouw nog steeds op mijn naam omdat ik toen de installatie aanvraag heb gedaan.

na de scheiding ben ik 2x verhuisd en heb een installatie laten doen zonder problemen en nog extra pakketten aan gekocht en betaald via domicilie.

nu dat ik voor mijn dochter een toestel met abo wil extra nemen en overdracht van mijn proxi en mijn partner haar proxi abo erbij wil nemen gaat dit niet door een openstaande rekening van +/- 150€?.

geen enkel bericht op onze facturen of geen probleem met de verhuis of aankoop extra diensten?

ik sta dus in een telenet winkel vol van verbazing na 11jaar meer dan 100€ per maand van ons te krijgen en vollop jullie diensten te krijgen dat een gsm abo niet kan wegens openstaande rekening??

en dan jullie helpdesk zelf nog vraagt dat ik de incasso moet bellen hoe het zit omdat jullie 11jaar het links laten liggen  maar ondertussen wel geld van ons ontvengen?

mij zijn jullie alvast kwijt als klant en welkom proximus waarvoor we nu zelfs met alles erop en eraan 50 per maand minder zullen betalen en dat is 600€ per jaar en dat is volgend jaar een mooie scooter voor mijn dochter!!!

8 reacties
natte
Experienced Weetjesweter
Goed bezig! It's your ninth party! On a roll... Twee handen vol!

telenet mijn rug op!

als je zegt tegen telenet dat je naar proximus gaat versta ik dat

0 Likes
Beantwoorden
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

telenet mijn rug op!

Mooi dat u bij Proximus dezelfde diensten zal krijgen voor € 50 per maand minder. Moet ik zelf ook snel doen dan.

Hou er wel rekening mee dat wij (uw 'jullie') hier Telenet klanten zijn. Dit is een klant-naar-klant forum. Dus als u met 'jullie' Telenet bedoelt: die ga je hier niet rond hun oren kletsen. De klanten hier kunnen u evenmin helpen met uw probleem.

Wend u best tot Telenet zelf.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

telenet mijn rug op!

ik stond in een winkel om mijn telenet uit te breiden en kreeg het antwoord dat dit niet kon na 11jaar mijn geld te hebben ontvangen!

dus toen heb ik pas gezegd als da zo zit ga ik naar proximus!

dus wou hun nog eerst 3 gsm abo extra laten verdienen en nu verdienen ze niks meer aan mij.

en als je dan op google gaat beginnen te zoeken ben ik niet de enige!

MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

telenet mijn rug op!

Begrijp je ongenoegen.

Maar ik heb professioneel jaren lang verplicht (de baas heeft altijd gelijk) met Belgacom/Proximus gewerkt.

Mijn conclusie: er is MOED nodig om daar klant te worden.

Ik kan je uren bezig houden met de onvoorstelbare chaos die ze daar veroorzaken. Nooit anders geweten. Al was het nog maar over het 10 jaar durende gevecht om in mijn moedertaal te worden aangesproken en -schreven. Heb ik nooit kunnen winnen. En de top download snelheden van 3Mbps (als bedrijf). Sneller kon niet in centrum Sint-Amandsberg. En technici die zich komen aanbieden maar niet weten waarvoor. En...

Succes!

Ik heb ook al enkele problemen gehad met facturatie bij Telenet. Maar die zijn altijd mooi opgelost door de klantendienst via een aangenaam telefoongesprek. Altijd!

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

telenet mijn rug op!

- Verwijderd door mezelf -

(er was geen verwijderknop)

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

telenet mijn rug op!

Ik heb er alle begrip voor dat je stom verbaasd bent dat Telenet nog weet dat je een openstaande rekening hebt sinds 2005. Het is hun schuld niet dat je toen in al de heisa je rekening niet hebt betaald. Maar ook niet die van hen. Wees blij dat de zwarte lijst van de telecommaatschappijen niet meer bestaat want je zou dan zelfs bij Proximus geen klant kunnen geworden zijn..

Toen zullen ze wel degelijk aanmaningen gestuurd hebben op dat adres maar als je ex vrouw die misschien in de vuilbak heeft gekieperd dan ben je natuurlijk de pineut. En je zal al een paar jaar met die melding staan maar zolang je geen nieuwe producten vraagt gebeurt er niets omdat ze weten dat de meesten toch niet reageren mochten ze een melding sturen.

Troost u, klanten die nog vermeld staan met een ongeldig BTW nummer, RSZ schulden enz. krijgen ook geen nieuwe bijkomende producten zolang hun gegevens niet correct zijn.

In elk geval succes bij de conculega's en maak eens de eerlijke balans op na ongeveer 1 jaar.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

telenet mijn rug op!

En vergeet natuurlijk niet de internet snelheid
Haha 😛
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

telenet mijn rug op!

Ik zou het wel weten nu en dit is nooit meer naar proximus gaan,want hun diensten kunnen misschien iets goedkoper uitkomen maar hier is het tientallen keren beter. En de service trekt daar op niets en het forum wordt geleid door een paar snotapen die je er contant buitengooien voor hun plezier omdat je nog maar het woord telenet uit spreekt. Ze denken dat heel de provincie in brand staat.

0 Likes
Beantwoorden