Beantwoorden
Ex-Netweter

windows 10

ik heb al een paar dagen geleden de update gedaan van win 8.1 naar win 10 en nu telkens ik mijn laptop opzet start windows niet door maar moet ik even nadien op de powerknop duwen dan knipert de powerbutton en even op de spacebar toekken en dan tataaaaaaaaaa komt hij tevoorschijn IRITANT !!!!!!!

HOE KAN IK DIT VERHELPEN ????

0 Likes
Beantwoorden
21 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

windows 10

Je hebt een bepaalde tijd om terug te gaan en alles gaat automatisch ook licentiecode.

Eenmaal je geupgrade bent naar windows 10 is de licentiecode vastgemaakt aan je computer. Als je ooit windows 10 helemaal opnieuw installeert dan wordt het ook automatisch geactiveerd.

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

windows 10

Microsoft wil windows 10 opdringen via allerlei manieren omdat het vol zit met spyware. Men kan dus op elk moment nagaan welke websites jij hebt bezocht of zelf je schijf bekijken.. en dit zogenaamd om de reclame erop te kunnen afstemmen.. een verhaal dat ik niet slik. Alweer een zielige poging om de privacy wet te omzeilen. Gewoon in je zoek bar onderaan links "update" ingeven en bij de instellingen "toestemming vragen om te installeren" aanduiden. Ik heb thuis windows 10 en ik heb er spijt van. De layout is lelijk, moeilijk te gebruiken.. vol met bugs. Met windows 7 heb je meer gebruikersgemak en zelden problemen. Op mijn zaak komt er dus nooit windows 10 op en als men het ooit verplicht schakel ik over naar linux.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

windows 10

Ik geef toe,Microsoft's upgrade beleid voor Windows 10 is heel aggressief.

Maar zeggen dat Windows 10 vol met spyware zit klopt niet en het gaat tegen de definitie van spyware in. Ook omzeilt het de privacywet niet?

Ja Windows 10 kan veel gegevens van je verzamelen maar dat is vooral voor reclame wat nu sowieso al door iedereen wordt gedaan bv Google en facebook. Alles staat in de EULA (End User License Agreement) die je eigenlijk zou moeten lezen. (Niet dat iemand dat doet 😛 )

Maar je moet eens lezen wat er in de EULA van Google en Facebook staat dat is even erg. Die bedrijven gaan daar niets verkeerd mee doen want dat zou een groot schandaal veroorzaken waardoor niemand nog iets met hen te maken zou willen hebben.

In dit artikel staat er goed uitgelegd dat Windows 10 geen spyware is en dat je de meeste opties gewoon kan uitschakelen.

"De layout is lelijk" is je eigen mening die ik respecteer maar ik denk dat het overgrote merendeel daar niet mee akkoord gaat.

Het is ook makkelijker te gebruiken veel makkelijker zelfs. Waarom vind jij van niet?

En ten laatste wat ik nog het ergste vind "Windows 10 zit vol met bugs" dat is gewoon foutieve informatie verspreiden... Ik heb Windows 10 op 4 computers (en veel mensen die ik ken hebben het ook) en ik heb de laatste tijd geen enkele bug tegengekomen. (Er zijn wel wat problemen met wifi drivers maar dat is de schuld van degene die de drivers moet maken en niet Microsoft).

Maar deze discussie is belachelijk... Het is gebaseerd op subjectieve argumenten en foutieve informatie...

Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

windows 10

vanaf ik windows 10 heb kan ik geen e mail niet meer open office kopen 

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

windows 10

@Ex-Netweter schreef:

vanaf ik windows 10 heb kan ik geen e mail niet meer open office kopen 

Kan je iets duidelijk zijn? 🙂

Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

windows 10

ik heb windows 10 op mijne pc maar als ik een mail krijg met bijlage kan ik ze niet openen dan komt er op office kopen 

0 Likes
Beantwoorden

windows 10

Als je een bijlage niet kan openen, komt dat omdat er geen programma geassocieerd is met het type van de bijlage. Voorbeeld: je krijgt in bijlage een Word document en je hebt Word niet geïnstalleerd.

Er zijn verschillende oplossingen voor.

1. Installeer een van de gratis viewers van Microsoft. Je kan zo bijvoorbeeld voor Word een viewer downloaden. Die laat je wel toe om een document te openen en te bekijken, niet om het te wijzigen.
  2. Installeer een gratis programma zoals OpenOffice, LibreOffice,... Associeer .doc en .docx met OpenOffice, en je kan (gratis) Word documenten bekijken / aanpassen.
  3. Tenslotte heb je natuurlijk nog oplossingen die wat geld kosten: de installatie van Office of een abonnement op Office365.
0 Likes
Beantwoorden