Beantwoorden
beatabeer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Netflix app door telenet booster en router

De netflix app werkt, rechtsreeks van de wifi booster op de digirecorder. Deze wordt niet ontvangen indien mijn ac archer router er tussen staat. (Ethernet poort router -> digirecorder).

Wat heeft de router van configuratie nodig hiervoor?

Met vriendelijke groeten,

De zoon van ouders die het teveel werk vinden om van hdmi kanaal te veranderen (chromecast) en niet willen begrijpen dat de router nodig is om de mobiele datapot neutraal te houden in huis.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7774
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix app door telenet booster en router

Het is al tot in den treure herhaald dat een digicorder, althans zijn interactiviteit niet werkt achter een eigen router, enkel een TV box kan dat. Digicorder moet rechtstreeks op de Telenet modem/router aangesloten worden.


@beatabeer  schreef:

 

De zoon van ouders die het teveel werk vinden om van hdmi kanaal te veranderen (chromecast) en niet willen begrijpen dat de router nodig is om de mobiele datapot neutraal te houden in huis.


Wat je met deze zin bedoelt snap ik niet. Wat heeft je mobiele data te maken met je vast internet( al of niet via Wifi). Of heb je een router geplaatst voor betere Wifi?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
beatabeer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Netflix app door telenet booster en router

Dit wist ik niet. Klopt, we hebben geen ethernet voorziening en de positie van de (niet Telenet) router is centraal voor het internet. Dan krijgt de router voorrang op de netflix app. 

Bedankt voor de respons

0 Likes