Beantwoorden
frank
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Geen king met toestelkorting mogelijk

We zijn een gezin met 3 kinderen en als tevreden klanten willen we allemaal wel een king abonnement.

Echter de dochter wil nu als laatste ook een king abonnement met toestelkorting en bij aanvragen via internet krijgen we de boodschap dat we al 4 gsm's hebben besteld op mijn klantnummer.

Persoonlijk herinner ik me er maar 3 , waarvan we nog maar 1 (nog 3 maanden) afbetalen.  

Telenet straft hiermee dus :

1. de trouwe klanten.  (de gsm's die we ooit al aangekocht hebben achtervolgen ons dus levenslang...)

2. de grote gezinnen

Dat lijkt me niet eerlijk.  Kan daar iets aan verholpen worden?

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Geen king met toestelkorting mogelijk

Dag Frank,

 

Hiervoor kan je het best contact opnemen met de Telenet Klantendienst op het nummer 015/66.66.66. Zij hebben toegang tot jouw gegevens en kunnen zien wat er aan de hand is.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen king met toestelkorting mogelijk

Ook geen stopgezette abonnementen waarvan de restwaarde is betaald? Soms een abonnement waar je 2 jaar moest voor inschrijven om het toestel te hebben? ZAelfs al is dit ondertussen omgezet naar een king met een ander toestel blijft dit lopen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden