Beantwoorden
Ex-Netweter

Geen service

Mijn vrouw veranderede van mobistar naar King+ , dit ging max 48uur duren , we zitten hier nu in Tenerife 72 uur later en idd ze heeft geen sevice , wel internet maar kan niet telefoneren nog bereikt worden , de **bleep** is ik kan de klantendienst niet via mail bereiken

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Geen service

Waarom willen mensen altijd het lot uitdagen om daags voor te vertrekken te veranderen van provider???? Alsof ze niet wisten dat ze op reis gingen.

Heb je ondertussen je toestel al uitgezet, de batterij uitgehaald, het nieuwe sim kaartje ingestoken en opnieuw opgestart?

En dan eens proberen naar de klantendienst te bellen? Want er kan iets mis zijn met de overdracht of als je het online of via de klantendienst hebt gedaan heb je misschien de overdracht nog niet bevestigd.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Geen service

Mijn vriendin heeft in Canada een probleem gehad met haar Telenet SIM kaart. Zij kon ook niet bellen van ginds omdat het roaming deel van haar SIM kaart niet geactiveerd was door Telenet. Dit was een fout van hun en kon alleen maar in Belgie gebeuren. Dus inderdaad best eens bellen met de klantendienst en blijven aandringen. Het heeft mij in totaal een 10-tal telefoontjes gekost met Telenet om tot de bodem van het probleem te geraken...

En wij waren niet daags voor het vertrek veranderd van provider maar een jaar ervoor...

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden