Beantwoorden
allanchelo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

Wij willen van het abonnement van Samsung Galaxy Note 4 met King plan genieten. Als wij op een mobiele dienst abonneren, willen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen. Hoe kunnen wij dat doen?
0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

bellen naar de klantendienst 015.666666

 

opgelet , kijk of je vaste lijn niet in je pakket zit (whop, whoppa) bij opzeg ga je meer gaan betalen dan

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

0 Likes
Beantwoorden
huijskens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

beste telenet

ik heb het volledige pakket van telenet en ik werk in nederland en kan meestal op het einde van de maand niet meer mbiel surfen en ook niet meer bellen .

en ik wil nu mijn gsm dan alles opzeggen  abbenement uit mijn pakket halen is dat mogelijk . en ga ik dan niet meer betalen

of moet ik dan alles opzeggen

 

vriendelijke groeten

0 Likes
Beantwoorden
stefanny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

gaat bij mij niet in , dat deze maat regelen worden hanteerd , zelfs al neem je een maandelijke abonoment voor je gsm van  zelfde bedraag als je huis telefoon die je toch niet meer gebruikt , dat daar geen mouw is aan te passen , aan deze niet oneerlijke handeling , wel als je huis telefoon zou opzeggen zonder er iets anders bij te nemen , dan vind ik niet meer dan normaal , dat je dan geen recht meer hebt op die paket  , das toch niet iets van paket stop zetten , dat is gewoon paket handiger maken , zo dat klant blij is ,  waarom twee keer gaan betalen als je toch maar een gebruikt  , Groetjes Stefanny 

0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?


@huijskens schreef:

beste telenet

ik heb het volledige pakket van telenet en ik werk in nederland en kan meestal op het einde van de maand niet meer mbiel surfen en ook niet meer bellen .

en ik wil nu mijn gsm dan alles opzeggen  abbenement uit mijn pakket halen is dat mogelijk . en ga ik dan niet meer betalen

of moet ik dan alles opzeggen

 

vriendelijke groeten


Beste,

 

De eenvoudigste manier is om de klantendienst te bellen 015.666666 en met hen te bespreken wat je juist wil bereiken. Zij zullen dan de mogelijke keuzes uitleggen en vertellen wat de goedkoopste optie is voor jou. 

 

mvg

Bert


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
treezebeze123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?

hallo,wij hebben momenteel woppa en zouden onze vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien wij er geen gebruik van maken,we betalen elke maand meer dan 20€voor vaste telefoonlijn en gebruiken het niet ,wat moeten we doen om het op te zeggen

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Hoe kunnen wij onze vaste telefoonlijn opzeggen?


@treezebeze123 schreef:

hallo,wij hebben momenteel woppa en zouden onze vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien wij er geen gebruik van maken,we betalen elke maand meer dan 20€voor vaste telefoonlijn en gebruiken het niet ,wat moeten we doen om het op te zeggen


Opzeggen via telefoon-email-brief.

Heb je bekeken of je die 20 euro spaart met het opzeggen van whoppa,kijk goed na eer je opzegt.

 

0 Likes
Beantwoorden