24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
beste telenet
ik heb het volledige pakket van telenet en ik werk in nederland en kan meestal op het einde van de maand niet meer mbiel surfen en ook niet meer bellen .
en ik wil nu mijn gsm dan alles opzeggen abbenement uit mijn pakket halen is dat mogelijk . en ga ik dan niet meer betalen
of moet ik dan alles opzeggen
vriendelijke groeten
gaat bij mij niet in , dat deze maat regelen worden hanteerd , zelfs al neem je een maandelijke abonoment voor je gsm van zelfde bedraag als je huis telefoon die je toch niet meer gebruikt , dat daar geen mouw is aan te passen , aan deze niet oneerlijke handeling , wel als je huis telefoon zou opzeggen zonder er iets anders bij te nemen , dan vind ik niet meer dan normaal , dat je dan geen recht meer hebt op die paket , das toch niet iets van paket stop zetten , dat is gewoon paket handiger maken , zo dat klant blij is , waarom twee keer gaan betalen als je toch maar een gebruikt , Groetjes Stefanny
@Ex-Netweter schreef:beste telenet
ik heb het volledige pakket van telenet en ik werk in nederland en kan meestal op het einde van de maand niet meer mbiel surfen en ook niet meer bellen .
en ik wil nu mijn gsm dan alles opzeggen abbenement uit mijn pakket halen is dat mogelijk . en ga ik dan niet meer betalen
of moet ik dan alles opzeggen
vriendelijke groeten
Beste,
De eenvoudigste manier is om de klantendienst te bellen 015.666666 en met hen te bespreken wat je juist wil bereiken. Zij zullen dan de mogelijke keuzes uitleggen en vertellen wat de goedkoopste optie is voor jou.
mvg
Bert
hallo,wij hebben momenteel woppa en zouden onze vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien wij er geen gebruik van maken,we betalen elke maand meer dan 20€voor vaste telefoonlijn en gebruiken het niet ,wat moeten we doen om het op te zeggen
@Ex-Netweter schreef:hallo,wij hebben momenteel woppa en zouden onze vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien wij er geen gebruik van maken,we betalen elke maand meer dan 20€voor vaste telefoonlijn en gebruiken het niet ,wat moeten we doen om het op te zeggen
Opzeggen via telefoon-email-brief.
Heb je bekeken of je die 20 euro spaart met het opzeggen van whoppa,kijk goed na eer je opzegt.