Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoe zeg ik mijn vast tel.nummer af.

Hallo,

Momenteel heb ik een basic shake abonnement: internet, digitale tv en vaste telefonie.

Ons vast telefoonnummer zou ik willen opzeggen. Niemand belt hier nog op, en ik vergeet zelf meestal dat we daar nog een telefoon staan hebben. Dit zijn onnodige kosten. 

Hoe kan ik dit uit mijn abonnement halen?

grtjs

Katrien

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik wil helemaal niet mijn volledige abonnement opzeggen, en een nieuw en ook meestal duurder abonnement aanschaffen, maar enkel de vaste telefonie er uithalen.

Dit kost me in mijn huidige abonnement maandelijks 21,70€ en wordt niet gebruikt.

De rest van de basic shake wil ik behouden.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

@Ex-Netweter schreef:

Ik wil helemaal niet mijn volledige abonnement opzeggen, en een nieuw en ook meestal duurder abonnement aanschaffen, maar enkel de vaste telefonie er uithalen.

Dit kost me in mijn huidige abonnement maandelijks 21,70€ en wordt niet gebruikt.

De rest van de basic shake wil ik behouden.

Een shake bestaat uit 3,TV-INTERNET-VASTE LIJN TELEFOON.

Je gaat dan  TV en INTERNET apart moeten nemen,denk er ook aan als je wat jaren  uw shake hebt door deze te veranderen je HDXL pack(gratis) kwijt bent en ga je zoveel uitsparen met deze aanpassing van uw abbo.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter

Nog aan toevoegen.

Basic internet 26.99€

Digitale Tv 24.70€

Tel zelf op en zie of je 21.70 € er uithaalt.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Bedankt voor je reactie.

Als ik het goed begrijp, ben ik dus beter dat ik mijn huidige abonnement behoudt en dus 21,70€ per maand betaal voor iets dat ik niet gebruik 😊. Erg eh!

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Niet erg. Korting is groter bij Whop of whoppa dan de prijs die je betaalt voor Telefonie. Tenzij je natuurlijk tevreden bent met Basic net.

Wat velen vergeten je kan op vakantie een pakje euro's uitsparen door te bellen met de Triiing app.

En thuis natuurlijk ook na 16u en WE door gratis naar vast en gsm in gans europa, usa en canada.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter

@igvfer schreef:

Niet erg. Korting is groter bij Whop of whoppa dan de prijs die je betaalt voor Telefonie. Tenzij je natuurlijk tevreden bent met Basic net.

Wat velen vergeten je kan op vakantie een pakje euro's uitsparen door te bellen met de Triiing app.

En thuis natuurlijk ook na 16u en WE door gratis naar vast en gsm in gans europa, usa en canada.

Niet erg ,vindt van wel je neemt een vb Tv  ok volle pot betalen maar je wenst  twee vb Tv-Internet dan zou er toch een beetje vermindering kunnen.

0 Likes
Beantwoorden