Beantwoorden
Ex-Netweter

Niet kunnen bellen,smsen,gesmst of gebeld worden

Er werd mij beloofd dat binnen de 2 dagen ging antwoord hebben.Maar het is niet meer nodig want ik zeg alles op,mooie klantenservice voor een abonnee

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Als je een Telenet mailformulier hebt gebruikt om contact op te nemen met de Telenet klantendienst, dan kan je pas een anwoord verwachten na 2 werkdagen. Zaterdag en zondag vallen hier niet onder.

Misschien kan je jouw probleem oplossen door het volgende te doen:

Android:

• Klik op Apps
  • Klik op Instellingen
  • Klik op Meer Instellingen
  • Klik op Netwerkoperators / Mobiele providers
  • Klik op Base of Proximus
  • Wacht tot er een foutmelding komt.
  • Klik op Telenet
  • Zet jouw smartphone uit- en weer aan

Apple:

• Klik op Instellingen
  • Klik op Aanbieder
  • Schakel Automatisch uit
  • Klik op Base of Proximus
  • Wacht tot er een foutmelding komt.
  • Klik op Telenet
  • Zet jouw smartphone uit- en weer aan
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Ex-Netweter schreef:

Er werd mij beloofd dat binnen de 2 dagen ging antwoord hebben.Maar het is niet meer nodig want ik zeg alles op,mooie klantenservice voor een abonnee

Heb je uw simkaartje getest in een ander toestel? Werkt het daar dan kan je bijna zeker zijn dat het je toestel is. Werkt het niet? zie vervolg.

Heb je gebeld naar de klantendienst? Daar kunnen ze je direct zeggen of het een technisch probleem of een factuur in casu betaalprobleem is. Bij een technisch probleem kunnen ze je naar een Center sturen om een nieuw sim kaartje op te halen. Kan je direct testen of het probleem is opgelost. Ook (zelfs Smiley LOL ) op zaterdag meestal tot 17u30 of 18u. 

Klantenservice is dus niet zo slecht. Enkel op zondag een probleem. Maar verwacht niet dat er zoiets bestaat als een glazen bol en een toverstokje waarmee alles is op te lossen in enkele minuten.

Zelfs hier op het forum waar je meestal binnen enkele minuten, uren een antwoord krijgt zijn er geen toverstokjes.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

als het dringend is misschien eens bellen ipv een mail te sturen.

Petito | Ere-Krak
Ex-Netweter

Er wordt al van vorige week vrijdag beloofd dat ik terug mobiel kan bellen.nu zijn we al dinsdag en ik kan nog altijd ni bellen.maandag hadden ze mij gezegd dat ik nog een openstaande rekening had staan maar die is ondertussen al in orde.dus ze zeiden dak normaal na 00.00u terug kan bellen en sms'en maar tevergeefs.ik zie zelfs dat men nummer nog altijd hetzelfde is gebleven.ik snap het tog ni meer Zenne.ik kan daar ni meer mee lachen Zenne.ik hoop da da rap in orde komt.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Verwerking van betalingen duurt ongeveer 3 tot 4 werkdagen. Er is maar 1 nummer voor dergelijke isseus: 015.66 66 66 = de facturatie.

Het is toch eigenaardig dat achterstallige betalingen kunnen aanslepen (want dit is niet van 1 keer te laat) maar als het mes op de keel wordt gezet het dan direct zou moeten opgelost zijn. Gefrustreerde smiley

Ik had al bij uw eerste reactie door dat het om een achterstallige betaling ging daarom dat ik in nette bewoordingen aanhaalde of het om een factuurprobleem ging.

Betaal met de glimlach op tijd en je zal kunnen blijven lachen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden