Beantwoorden
Ex-Netweter

Limburg onder?

Het blijft ontstellend hoe je als Telenetklant geen tot amper ontvangst hebt in grote stukken van Limburg. Ik logeerde gisteren bij mijn ouders in Lummen (Meldert) en had er totaal geen ontvangst.

Vandaag het volgende traject gedaan zonder enig signaal: Lummen-Meldert-Paal-Beringen-Heppen-Leopoldsburg (niet in het centrum)-Lommel. Pas in Lommel kreeg ik signaal.

Onderweg een paar keer getest met mijn samsung-smartphone: zowel Proximus, Base als Mobistar konden wel worden gevonden. Dit is trouwens geen eenmalig gebeuren: altijd als ik bij mijn ouders kom in Lummen (ik ben zelf van Boom waar wel goede ontvangst is) valt het signaal gewoon weg. Het ligt niet aan de phone: samsung ace 3 en samsung sIII mini.

Wat ik wel raar vind is dat de Mobistarmasten wel worden gevonden, terwijl Telenet die bij mijn weten toch gebruikt?

Wordt het niet eens tijd dat die stiefmoederlijke behandeling van Limburg ophoudt?

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Limburg onder?

Denk je nu echt dat Limburg wordt geviseerd qua ontvangst?

Als je mobistar hebt moet Telenet ook lukken,ze gebruiken dezelfde masten.

grz

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Limburg onder?

Toevallig weet ik dat dat niet helemaal waar is, ontvangst Telenet en Mobistar durft echt wel verschillen. Nu is het wel dat mijn ervaring leert dat Limburg algemeen en delen van Brabant slechte Mobistar en Telenet ontvangst hebben
0 Likes
Beantwoorden